Recenze (268)
Černý motýl (2017)
Natočit takovou kravinu? No to se mi snad zdá!
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
1/10 homosexuální epilog.
Lilo & Stitch (2002)
Precizně naanimovaná jízda se silnou pointou, která překonává cílovou skupinu (děti). Finále (od nástupu kapitána Gantu na planetu Zemi) drasticky mění tempo a působí, jako by bylo spíchnuto horkou jehlou. V sérii několika akčních honiček se jaksi zapomnělo na katarzi snaživé Nani, starší sestry Lilo, která celý film nese břímě rozbité rodiny na svých bedrech.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Nic moc.
To (2017)
To si zasloužilo minisérii, aby měly všechny DŮLEŽITÉ příběhové linky řádný prostor k vývoji. Záporáci jako Henry Bowers a Patrick Hockstetter jsou sotva využití a z nějakého neznámého důvodu Ben Hanscom ukradl značnou část charakterizace Mike Hanlonovi, který je v této nové verzi definicí stereotypu "černocha do počtu (v knize byl přitom jedním z nejdůležitějších členů Klubu smolařů). Pennywise se snaží působit děsivě, ale i když udělá mnohem více škody, než v televizní verzi, oproti předloze stále působí jako neschopný slaboch. Casting je skvělý (zejména pro Klub), To mělo ale na víc. Mnohem víc. Možná, že s Fukunagou u kormidla by To bylo lepší.
Medvídek Pú: Krev a med (2023)
Megasračka.
Sindibád a Tygří oči (1977)
Chudák Troglodyt.
Víly z Inisherinu (2022)
Velká škoda, že se Gleesonovo postava nejmenovala Chiesnnáic.
Jak Coco a Drila zachránili Vánoce (1998)
"Když jde o peníze, neznám kamaráda!"
Ulice strachu – 3. část: 1666 (2021)
Solidní hororová trilogie s několika roztahanými momenty a poměrně slabým finále. Jen toho "strachu" tam moc nebylo a jukebox dobových písniček se mi po půl hodině začal zajídat. Vylévání srdcí postav před kritickými momenty vede k lepší charakterizaci, zároveň však zpomalují tempo a prozrazují, co dané postavy vzápětí čeká (většinou sekyra do hlavy). A alegorii na ďábla ztělesněného bílým mužem tam snad vidím jen z paranoie. Nebo ne?