Recenze (92)
Švadlena (2015)
Asi nejsem správně nastavený, já mám rád i černý humor, ale tento film mi nepřišel ani vtipný ani dramatický. Přijde mi to, jakoby se skládal z náhodně vygenerovaných scén se spoustou uřvaných ženských.
Anna (2019)
Zajímavý příběh, hezky natočeno, ale ty stupidní akční scény :-(
Tajemství pod povrchem (2019) (TV film)
První polovina filmu docela dobrá, druhá jedna nelogičnost vedle druhé.
Sopka (1997)
Takové… pitomoučké
Láska hory přenáší (2022)
Bez příběhu, vtipu, atmosféry…
Polisse (2011)
Nejdřív jsem si říkal, zda jsem si nevybral sotva průměrný film, ale když jsem si zvykl na civilní styl a film spěl ke konci, mé hodnocení se posunulo téměř k 5*.
Rodáci (1988) (seriál)
První díly z války byly dle mého názoru dobré. Pak už to mělo jenom sestupnou tendenci a šlo jen o propagandu. Ale účastnili se snad všichni existující čeští herci té doby a i třeba Dan Landa.
Nic než pravda (2008)
Jedna hvězda navíc za konec
Podezření (2022) (seriál)
5. hvězda za Melíškovou - smekám
Příliš osobní známost (2020)
Sice dost slátanina, ale už jen herecký výkon “Terezky” zaslouží * navíc.