Recenze (152)
Apokalypsa (1979)
Tak tuhle road movie z Vietnamu fakt žeru!
Slimák (2006)
Není to špatné,ale k dokonalosti tomu stále dost chybí! :-)
Fu chou zhe zhi si (2010)
Tak nevím,asi jsem viděl nějakou cut verzi,ale tenhle film pro me zůstal tak nějak na půl cesty.Určitě stojí za zhlédnutí, ale CATIII? Kde jako?Ne že bych hodnotil podle množství krve,ale tohle by po desátý hodině snesla s přehledem i Nova.Typické pomalejší tempo vyprávění a já se těšil až se to zvrtne v nejakej shock a ono nikde.Jinak některé scény až hypnotické a ve výsledku silnější 3*.
Domov snů (2010)
Sociální část za 3,slasher část za 5.Výsledek jsou 4 hvězdy.Sice jsem viděl větší kruťárny,ale když se hlavní hrdinka rozjede, stava se z filmu výživný brutální maso....
The Loved Ones (2009)
Hodně povedenej film!
REC 3: Počátek (2012)
Já s tímhle filmem nemám absolutně žádný problém.Po úmorném found footage začátku se film po odhození kamer mění v zábavnou horror comedy s perfektním černým humorem.No a ten závěr... Od filmu jsem po přečtení zdejších komentů moc nečekal, ale jsem nadmíru spokojen.Snímek beru jako takovou zábavnou blbůstku v serii REC.
Mistrovský plán (2011)
Hóóóódně nevyužitý potenciál!Až na pár povedených vtípků zívačka.
Gutayubaljadeul (2006)
Vůbec to neni špatný,možná jsem čekal větší tlak na pilu, ale i tak slušnej výlet na korejskej venkov. Jo a ty komedialní scénky jsem tam viděl!
Žena v černém (2012)
Výborný film.Atmosféra,exteriéry vše parádně funguje.Duchařské horory nemám moc v oblibě, ale u tohohle kousku uznale pokyvuji hlavou.Víc už z toho snad ani nešlo vytěžit, proto full house.
Signál (2012)
To byla ale nuda.Ještě k tomu mě naprosto uráží vylíčení obyvatel vesnice.My takoví nejsme!!!