Recenze (426)
Mzda strachu (1953)
Nadčasově natočené, napínavé, dobrodružné.
Ostrov (2005)
Tak to byl nářez, a o to větší, že by tento film mohl být scénářem vývoje naší společné budoucnosti. Celé to od začátku šlape na 100%. Nemám absolutně co vytknout, jen do nekonečna chválit. Další skvělé sci-fi.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Neskutečně autentické, nejakčnější z akčních. 85%
10 000 př. n. l. (2008)
Zajímavé - obrovský šavlozubý tygr se dřevem, které jej drží v pasti nepohne, ale 5x menší člověk ano... a to je jen jeden z mála heftů tohoto filmu...
Voják (2006)
Pitomé, předvídatelné a rádobyvtipné. Nejvíc se mi líbilo, jak zmlátil ty dva chlápky v maskáčích, co jej svázali k židli a ani si nevzal jejich zbraně... Navíc nevím jak by se i takový hromotluk jako je on tvářil, kdyby ho vzali kladivem po žebrech (viz jedna z posledních scén).
Válka světů (2005)
Velkolepé, trikově bohaté, bez zbytečných keců a srdceryvných patriotistických scén. 90%
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Jako samotný film by to ještě šlo, ale jako pokračování prvních dvou kultovek mi to příjde nastavované a zplácané ze všech tří filmů dohromady.
Vetřelec ³ (1992)
Výběr lokace je v pořádku, ale výběr věřících vězňů už tak št'astný není. Oproti předchozím dílům nesmírně ukecané, spousta rádoby hlášek se vůbec nehodí... Vetřelec není ani z poloviny tak brutální a propracovaný, jak jsme byli zvyklí, navíc jde skoro pokaždé vidět jen v rychlém střihu. Celkově to není zlé, ale od Finchera, (ikdyž není sci-fi režisér), jsem čekal více, takže zklamání.
Svět zítřka (2004)
Tato "retro sci-fi" mi trochu připomíná atmosféru Verneovek. Výborné technické hračky, na které je radost pohledět, decentní humor a v neposlední řadě dobrá hudba. Moc potěšilo a vrátilo do klukovských let. 90%
Čtvrtý druh (2009)
Coby milovník všemožných záhad a nevysvětlitelných jevů jsem s tímto snímkem nadmíru spokojen. At' už je to s autenticitou použitých záběrů jakkoli, každý má právo na svůj vlastní názor. Skvěle natočené. Obrovská dávka napětí, tajemna a místy i hrůzy.