Recenze (369)
Čokoláda (2000)
Nádherný film, ze kterého čiší pohoda a vůně čokolády :)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Pro mě nejlepší válečný film. Velmi realistický, jednoduše a syrově prezentovaný. Nehraje si na nějaké přehnané dojáky a z vojáků nedělá superhrdiny.
Dům (1985)
Skvěle odlehčená osmdesátková blbůstka, nadprůměrně zábavná, ale i dobře děsivá, svým vlastním způsobem :)
Zevláci vs. Zombíci (2012)
Další z mnoha zaměnitelných komediálních urban zombie vyvražďovaček, kterých, i takhle bezduchých, jsou už natočený kvanta. Pokud extra milujete zombie horory, zkuste to. Pro mě to ale byla jen ztráta času. Stejný vtipy, stejnej vývoj příběhu, stokrát viděný prostředí, klasicky zas skupinka mimoňů, co se potýkaj s nastalou situací. Ze standardu vybočuje jen linie o partě důchodců, který se s tím vším potýkaj po svým, maličko pomalejším způsobu. Ale oni tenhle film nezachráněj, spíš mě i dost srali.
Záhada Hory mrtvých (2013)
Tak tohle fakt ne. Když si zjistíte něco o záhadě Djatlovova průsmyku, budete natěšený, jak morče na salát, ale pak dostanete jen suchej chleba. Celej příběh se zaštiťuje známou záhadou, ale nijak ji nevytěžuje, nic o ní vlastně neřekne a ani se moc nesnaží se záhadou srůst. Zápletka by se mohla odehrávat zrovna tak uprostřed panelákovýho sídliště na okraji Prahy. Krom toho, je to natočený tak blbě a nezáživně, že sem měl chuť to snad 10x vypnout během první půlhodiny, než se dostali do hor; a pak už se na to nedalo koukat vůbec. Finále je děs běs, jeden celej velkej WTF moment, s příšernými triky :(
Temné lesy (2003)
Atmosféra sychravýho podzimního lesa super, je vám v něm úplně nepříjemně a celou dobu čekáte, co se posere. Naštěstí si tuhle atmosféru film drží až do konce. Věci, co se v tom lese dějou, pak moc pěkně zapadaj do celkový nálady. Finále není nic extra, a taky nečekejte ani nějakej gorefest. Pro ty, kdo maj rádi spíš mysteriózní horory, to stojí za shlídnutí. Někde mezi 3-4*.
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Drsné, temné, mysteriózní sci-fi, skvěle propracovaný scénář a perfektně vybraní herci. S každým dílem si člověk říká, že tady už bylo dosaženo dokonalosti, ale následující díl "hranice" dokonalosti posune ještě o kus dál :)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Supr nářezná akce a spousta zábavy v originálním stylu. A skvěle švihlá trojka hrdinů.
Bílá paní (1965)
"Vždyť tady žádnej most není!" "Ty furt s tou pravdou! Drž hubu a plav!"... A tak tu 40 let všichni mlčky plavali.. :(
Dobrodruzi z vesmíru (1986) (seriál)
Po odkoukání asi 10 dílů dnes, po dvaceti letech, co sem na to koukal jako malý prcek, mi to přijde pořád docela dobré. Dnes mi to sice připadá dost naivní a hrozně přeslazené, a ten český dabing je docela ukřičený a nepříjemný na poslech, jinak ale stále pěkné. Takže hodnotim nostalgicky za 4*, i když by se hodilo tak 3* http://www.volny.cz/tthomas/dobr/