Recenze (15)
Dracula (1992)
Po precteni knihy musim s hodnocenim dolu.. Tri hvezdy s odrenyma usima.
Ukradené Vánoce (1993)
Nevim proc, nebavilo me to.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Jednoduse genialni! Po dlouhe dobe mi beha mraz po zadech a hle, ona je to loutkovo animovana pohadka pro celou rodinnu.. :) Funkcni dost dobre i bez Burtona.
Hrdost a sláva (2008)
Herecke vykony na vybornou, scenar zbytecne roztahany, jinak fajn kriminalka.
Chok dee (2005)
Moc pekne a hlavne realne sceny z prostředí Muay Thai.
Milionář z chatrče (2008)
90%, ty Oscary jsou malinko prehanka, urcite co do poctu..
Comeback (2008) (seriál)
Po dlouhe dobe serial z ceske produkce, ktery si na vtipnost pouze nehraje, on dokonce vtipny je! "Tak tohle neuchladim.."...."Hele, muzu te uklidnit, ze na prdel dostanes drive nez Novacek.."...."Cirkus hulberto, Tri podbrisky pro Popelku a 30 prirazu majora Zemana."...."Jo a hlavne bacha na vyschlou michu!" :)
Rallye smrti (2008)
Čtyři * ale s hodně odřenýma ušima za ty uvědomělé řeči před závěrečnými titulky.
Útěk z L.A. (1996)
Utek z New Yorku jsem jako prcek miloval, tohle bylo proboha co??
Úkryt (2002)
Velmi napinavy thriller. Pri scene s lovenim Nokie 8890 pod posteli mi srdce bilo jako o zavod, presto jen slusne ctyri hvezdy.