Recenze (126)
Street Kings (2008)
Lepšie ako Drsné časy, slabšie ako Training day. Jednoduchý príbeh o korupcii v radoch los angelskej polície. Herecky dosť dobre zvládnuté, Whiraker možno o kúsok Reevesa prevýšil. Film má zopár predvídateľných zvratov, ale to mi akosi vôbec nevadilo, pretože som nič extra nečakal. Ale aj napriek tomu som sa dosť dobre pobavil. Za jedno zhliadnutie to určite stojí....
Hitman (1988)
Tento film počas otváracieho víkendu zarobil iba 102 US dolárov.
Železný Schwarzenegger (1977)
Nenapadá ma žiadne iné hodnotenie ako 5*. Veď v tom filme ukazuje Arnold svoje svaly v čase jeho najväčšej kulturistickej formy !
Sbohem, baby (2007)
Vôbec som si nemyslel, že Ben Affleck má veľký talent aj na réžiu. Veľmi zaujímavá dráma, v ktorej sa rozoberá dosť závažný problém. Celým filmom sa tiahne temnejšia atmosféra a končí sa zaujímavým a diskutabilným rozuzlením. Casey Affleck patrí k mojím najviac neobľúbeným hercom, ale aj napriek tomu má film u mňa 5 hviezdičiek.
Monstrum (2008)
Katastrofický film o tom, ako nejaký záhadný netvor z mora terorizuje New York a jeho občanov, natočený dokumentárnym štýlom. Celkom dobrý a vydarený nápad. Zábery natočené roztrasenou ručnou kamerou nás dokonale vtiahnu do deja a dokonale priblížia paniku a strach.
Zprávař: Příběh Rona Burgundyho (2004)
Celkom príjemná a vtipná komédia, ktorá má zaujímavé herecké obsadenie. Will Farrell sa klasicky ukázal vo veľmi dobrom svetle. Takisto aj ostatní herci sa dobre predviedli ( Carell, Rudd ). Komédia síce pobaví, ale aby som mohol dať vyššie hodnotenie, tak mi tu niečo chýbalo.
Trade (2007)
Film rozoberá dosť aktuálnu tému: obchod s ľudmi. Ukazuje nám cestu obetí od únosu až po predaj do rúk klientov-úchylov (niekedy až po samovraždu) a nie je to vôbec pekný pohľad. (Ne)lidský kšeft sa trochu podobá novšiemu 96 hodín s Liamom Neesonom. Nie je to ale akčnák toho typu, tu sa problém rozoberá viac do hĺbky. Film síce nie je úplna top trieda, pretože má zopár chybičiek a správanie postáv je niekedy nelogické, ale aj napriek tomu sa mi to veľmi páčilo a úplne súhlasím s komentárom: "nepříjemná podívaná"
Dokažte mi vinu (2006)
Vin Diesel konečne v úlohe, kde mal priestor predviesť svoj herecký talent. Podarilo sa mu to na výbornú. Sidney Lumet si drží svoj obvyklý štandard. Aj keď bol film zo súdneho prostredia, tak občasný humor mi vôbec nepripadal nemiestny. Film síce má 2 hodiny, ale vôbec nenudí a zbehne ako voda...
Sejmi je všechny (2007)
Zaujimave ze dieta sa narodilo uplne cistucke a bez kvapocky krvi. Paul Giamatti hraje v tom filme akoze „drsnaka“, ale s tou velkou pistolou vyzera ako prvotriedny šašek. Naopak Clive Owen je tvrdak ako sa patri. Film za vela nestal ale na zabitie nudy stacil.
Hitman (2007)
Na adaptácii populárnej počítačovej hry mi hlavne nesedelo obsadenie hlavného hrdinu. Ako drsný a chladnokrvný zabijak mi Timothy Olyphant vôbec nepripadal. S holou hlavou vyzeral trošku smiešne. Na pozadí tohto prehmatu sa k tomu odohráva ešte dosť prekombinovaná zápletka a zopár nudných prestreliek.