Recenze (511)
Dámský gambit - Výměny (2020) (epizoda)
Snad ještě lepší než jednička. Tento námět mi přijde neuvěřitelně zajímavý a napínavý.
Dámský gambit - Zahájení (2020) (epizoda)
Velice působivé a výborně udělané. Těším se na další síl.
S čerty nejsou žerty (1984)
Toto je poklad českěho pohádkářství.
V srdci moře (2015)
První, co mě napadlo, abych pochválila, bylo město. Krásně udělané. Příběh byl velice napínavý a velice věrně zpracovaný. Kamera a herci výborní.
Nic nás nerozdělí (2012)
Neuvěřitelně skvělý výkon Toma Hollanda mě dostal. Ostatní herci, s velkým důrazem na dětské hrdiny, byli úžasní rovněž. Ale nebyly to jen herci, kteří mě přiměli k tak vysokému hodnocení. Velice realistické a drsné záběry daly filmu věrnost a rychlý spád. Nechal i chvilku času na slzy, což z něj činí doják v pravém slova smyslu. A je to dobře.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Efekty i herecké výkony byly skvělé. Dokonce jsem si všimla jisté originality, která činí tento snímek o něco jinačím, než totálně předvídatelné jiné MCu. Začínám mít slabost pro Hollanda, hraje fakt fantasticky.
Tmavomodrý svět (2001)
V dojemnosti a emočnosti získává tak čtvrté místo. Blahopřejeme. Vtipný, smutný, pravdivý a velice nápaditý příběh. Vynikající podívaná.
Zemský ráj to napohled (2009)
Zase pochválím námět i herecké výkony. Jinak mě film nenadchl. Mám z něj pocit, jako by to byl jeden z tisíce filmů na podobný námět.
Kuky se vrací (2010)
Nápad se mi velice líbí. Zpracování je velice povedené, vzhledem k tomu, že je loutkový. Některé pasáže mi ale přijdou zbytečné.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
V dětství jsem pohádku milovala. Byla zkrátka vtipná. A i teď, když si vzpomenu na určité momenty, musím se usmát.