Recenze (241)
Sedm životů (2008)
Jak už tady bylo v jiných komentářích, musím jen souhlasit že zpočátku je snímek hodně komplikovaný v tom že nikdo prostě neví proč to tam a zase támhle Smith dělá, ale v závěru se všechno zcela vyjasní a vám dojde že jde o vynikající psychologické drama, které na vás ve finálním závěru udělá obrovský dojem.
Good bye, Lenin! (2003)
Zajímavý film, který vás zaujme hlavně jednoduchostí a formou vyprávění.
Inkoustové srdce (2008)
Docela pěkné a zábavné fantasy, kde Fraser zahrál na muj vkus velmi dobře.
Gran Torino (2008)
Tak to bylo něco, silný příběh válečného veterána který se s ničím neštve a jedná. Postava Wolta byla opravdu jedna z nejlepších co jsem kdy viděl. A ten konec... ten byl fakt něco!
Prokletí (2008)
Po delší době jsem se rozhodl že si pustím nějaký ten horor. A co jsem náhodou nenašel - ano - byl to zrovna ,,from within". Zprvu mě odrazovalo zdejší hodnocení a komentáře zde na csfd, ale když jsem si přečetl obsah tak jsem neváhal a pustil si to. Mladá holka žije ve zfanatizovaném křesťanském městečku, kde věří buď v dobro nebo ve zlo. a najednou se tam objeví smrtící kletba která se šíří jako chřipka (Víc toho neřeknu, nechte se překvapit sami). Ale musím říct že jsem zklámán nebyl, čekal jsem sice víc, ale ono to asi zrovna v tomto typu hororu nejde. Ono to bude asi tím že se režisér soustředí především na atmosféru a propracovanou hru se zvuky a s hudbou. Ale mě to nevadí, alespoň člověk pozná i ten druhý typ hororu kde krev nestříká na všechny strany a hlavy nelítaj do odpadkovejch košů. Navíc se závěrečných ,,endem", jsem byla naprosto spokojen. :-)
Myšlekraj (1976)
Naprosto skvěle a promyšleně pojatý výlet do mysli jenoho velmi složitého malíře, který vás prostě musí uchvátit i kdybyste nechtěli. Ta animace byla naprosto dokonalá, a každičký detail je promyšlen. Jediné co bych tomu mohl vytknou je ta dálka, na vyjádření té myšlenky to bylo moc dlouhé. Ale mám z toho dobrý pocit, a to je hlavní.
Sindibádova dobrodružství (1996) (seriál)
Jako malej jsem ten seriál zbožňoval, nevynechal jsem ani jeden díl, a když už jo, byl jsem strašně zklamanej. Dokonce si vzpomínám že jsem si dělal i tu Sindibadovu čelenku. :-D
Vratné lahve (2007)
Supr příklad dobrého čekého filmu.
Ajťáci (2006) (seriál)
Naprosto vynikající seriál, který se řadí mezi mé nejoblíbenější. Už dlouho se mi nestalo, že bych se smál skoro u každého dílu. Pro mě GENIÁLNÍ.
Balance (1989)
Pěkné znázornění lidského sobetství. Kdo chce víc nemá nic. Bravůrní.