Recenze (27)
Star Trek: Hluboký vesmír devět (1993) (seriál)
DS9 má asi najlepší súvisiaci dej zo všetkých startrekov a to, že sa to odohrávalo na jednej stanici mi ani nevadilo, naopak, to ma na tom asi najviac bavilo
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
(Asi) Najlepší kapitán v histórii Star Treku, najlepšie epizódne časti, borgovia, skvelá posádka -> jeden naj zo startrekovských seriálov :)
Pan Kaňka ve vesmíru (1988)
ŠIALENOST !
Přežít! (2008) (seriál)
Za poslednú čast pridávam piatu * a dúfam že bude druhá séria :) Edit: po druhej sérii to nechávam na 4* kvalita ako tak ostáva a díky bohu, že to nepokazia tretou sériou
Smallville (2001) (seriál)
Prvé tri série boli dobré, potom to už išlo dole vodov -> takže 3* za prvé 3 série
Dead Set (2008) (seriál)
Prvá * za nápad, druhá za spracovanie, tretia pre sympatické postavy, štvrtá za zombíkov, piata za ten úžasny masaker na konci :)
Lovci dinosaurů (2005)
To je také zlé, že som sa pri tom ani na minútu nenudil :D. Klenot medz Z-kovými filmami :D
Postal (2007)
No tak ludia, veď to bola úplna sranda -> najlepší Bollov film, ktorý je na odreagovanie a na nič iné :)
Farscape (1999) (seriál)
Prvé dve série boli v pohode ale na konci 2. série sa to rozbehlo a nezastavilo sa to až do konca filmu :)
Mesto tieňov (2008) (seriál)
Za to, že je to slovenské mu nebudem dávať 4 alebo 5 hviezdičiek. Pozerať sa na to dá, na slovenské priemery skvelý seriál, ale niečo mi tam chýba. Sorry