Reklama

Reklama

Jacob Harton (Nikolaj Coster-Waldau) býval úspěšným obchodníkem.Jedna nešťastná nehoda ho ale dostala na několik let za mříže, mezi ty nejhorší zločince. Aby vězeňské peklo přežil, musel si vydobýt respekt. Z Jacoba se tak rychle stává právoplatný člen árijců, začíná se řídit pravidlem buď my, nebo oni. Přijímá svou novou identitu vůdce a svůj nový vliv přenáší i za zdi věznice, kde plánuje obchod se zbraněmi pro mexický kartel. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (407)

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Lehce přeceňovaný film z vězení, který měl určitě množství kladů, ale je zde i dost věcí co se mi moc nelíbily. Linka v kriminále byla daleko lepší a zajímavější, než ta venku. Některé bitky byly velmi solidně natočené, jiné spíš poněkud úsměvné, herecký výkon hlavního hrdiny jakžtakž ucházející, no jak se říká: Amerika je země nepřeberných možností a do tamního vězení bych se určitě dostat nechtěl – ani do toho českého. Klasický průměr, který mi stačí vidět jen jednou. Zázraky se nekonali... ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Vězeňské prostředí opět tak trošku jinak. Nikolaj Coster-Waldau totiž není žádnej trestanec. Bohužel se mu ale jednou situací změní život o 180 stupňů a americkej systém ho vhodí do věznice plné úchyláků, vrahů, černejch a nácků. A úplně si nejsem jistej, jestli je duševně labilní, když se podvolí náckům, ale scénáristi si pro něj připravili pár slušnejch výkrut a tak se tu divák úplně nudit nebude. Největším problémem je fakt, že Nikolaj na vraha opravdu nevypadá a když už vraždí, tak se u toho tváří jak nemluvně, co má prdy. Na druhou stranu film měl neskutečný koule a závěr byl naprosto bezchybnej. Rozhodoval jsem se mezi třemi až čtyřmi, ale nakonec jsem se podvolil lepšímu středu. ()

Reklama

Kaka 

všechny recenze uživatele

Protipól Shawshank Redemption. Darabontův opus byl filmem, kde bylo násilí a spousta drsných scén. Zároveň ale, a to všichni fandové dobře vědí, je to film plný životní vitality a melancholie. Je skoro až nasáklý nenápadnou poetikou a pozitivní náladou, která se divákovi postupně vkrádá do mysli čím déle film sleduje. Shot Caller je rovněž vězeňské drama. Rovněž svým záběrem měřítka téměr epochální. Ale psychologický efekt má přesně opačný. Tedy místo kam člověk přijde jako silák, avšak těžko někdy odejte. Místo, které odjímá svobodu, zároveň však může dramaticky měnit osobnost. Přerod miláčka z GoT je více než impozantní a Waldau potvrzuje jak vyjmečný herec je. Scénář vcelku sofistikovaně kombinuje vězeňský film bez příkras s typicky USA gangsterkou (točí se v L.A.). Manipuluje dobře i s časovou narací děje, takže scénář díky tomu působí složitě, zamotaně. Jasně, režijní virtuozitu Darabonta tam nenajdete a ani takové ambice film nemá, proto nemůže být nikdy milníkem a kultem. Ale je to jeden z těch snímků který vynikne postupně, časem a bude spíš pro fajnšmekry, než pro střední proud. Má malý marketing a zřejmě ví proč. Waugh chtěl natočit depresivní příběh muže který měl všechno a to ztratil. A podařilo se mu to náramně. Surově, stroze, bez kompromisů. ()

silentname 

všechny recenze uživatele

"Shot Caller" ma nakoniec príjemne prekvapilo. Čakal som, že film bude drsný, no nemyslím si, že by reálne ponúkal vysoké množstvo násilných momentiek. A tie, ktoré tu sú... nuž... videl som aj drsnejšie. Povedzme to tak. Nikolaj Coster-Waldau je zaujímavou voľbou do role hlavného hrdinu a musím povedať, že som mu tú premenu celkom uveril. Myslím si, že po prvej noci a tom čoho bol svedkom veľmi rýchlo pochopil, že tu platia pravidlá džungle. Buď si lovec, alebo si lovná zver. Čo si vyberieš? A v podstate mu to tiež povie aj jeden z jeho spoluväzňov v podobnom štýle. On sa rozhodol bojovať. Ale aj s tým rozhodnutím prídu iné a oveľa vážnejšie problémy. A veril som mu, že by urobil maximum, aby ochránil svoju rodinu. A ak sa niekto ide vyhrážať im, tak je načase niečo podniknúť. Takže v tomto smere Jacob "Money" Harton je veľmi presvedčivý. Flashbacky sú dobre spracované a film v podstate dobre ukazuje jednu vec. Väzenie by malo ľudí napraviť. No v skutočnosti sa potom už nemôžu do života nikdy vrátiť takí ako boli predtým. To miesto človeka zmení. A väčšinou nie k lepšiemu. Film má celkom dobré tempo, postavy sú zaujímavé, nemá žiadne veľké mená (možno s výnimkou Jona Bernthala) a viac-menej je to skôr dráma než thriller. Ale je to dráma človeka, ktorú som chcel vidieť od začiatku do konca a nič vo filme ma nijakým spôsobom nedráždilo. Ak máte radi filmy z prostredia väzenia a príbehy trestancov, toto by vás mohlo chytiť. Čeknite si film a uvidíte sami. Hodnotenie: A- ()

Lateef 

všechny recenze uživatele

Coster-Waldau zní jako název německé firmy specializující se na těžkotonážní těžební stroje. Ve skutečnosti nejsme až tak daleko od pravdy, jelikož když se Nikolaj rozjede, je to prostě buldozér a zároveň nejmohutnější opěrný prvek filmu. A pak je tu taky atmosféra, která se postupně odívá do hutnějších a hutnějších kabátů. Celek nepůsobí úplně jako famózní dělovka bez chyb, ale určitě jde o dost dobré vězeňské drama, které by nemělo uniknout pozornosti diváka. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (8)

  • Filmovanie snímky prebiehalo v americkom štáte Nové Mexiko. Začalo 26.5.2015 v Albuquerque a v Santa Fe. Potom sa nakrúcalo predovšetkým v mestečku Los Lunas. Natáčanie filmu sa začalo 26. mája 2015. (MikaelSVK)
  • Frank (Jon Bernthal) má na krku tetovanie "PEN1," čo znamená "Public Enemy No. 1" (verejný nepriateľ č. 1). PEN1 je tiež názov pouličného gangu z okresu Orange v Kalifornii. (zajo91)
  • Money (Nikolaj Coster-Waldau) si svůj trest odpykává v cele číslo 13. Pokoj se stejným číslem má i v motelu v době, kdy je na svobodě. (Yokolobuna)

Reklama

Reklama