Poslední recenze (532)
Armageddon (1998)
Nebyť niekoľkých dlhých nudných scén v poslednej štvrtine filmu a prehnaného patriotizmu, hodnotenie by išlo na 5 hviezd. Willis v najlepšej forme (po Poslednom skautovi) a geniálny Stormare. Soundtrack sa dá počúvať stále dookola.
Velký závod (2013)
Ako amatérskemu cyklistovi sa mi absolútne nepáčila autentickosť závodu. Ak jazdí profesionál 21 dní v priemere 180 km denne, musí tomu podriadiť všetko - strava, regenerácia, spánok. A tuto nejaký amatér ešte odbehne na diskotéku, spí na zemi, cestuje autobusom. Na filme nie je veľmi čo schváliť. Oslovilo ma jedine prostredie.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Cítim sa dosť oklamaný. Dobrý marketing vie spraviť svoje. Trailery navádzali na niečo úplne iné ako sme dostali. Z časti je to super (ustrelená Wanda, zombie Strange, ...) ale inde zavládlo trpké sklamanie. Ide najmä o najväčší ťahák filmu - Illuminati. Za celú sériu marvel filmov/seriálov by sme napočítali snáď na jednej ruke, koľko superhrdinov zomrelo. A tu ich je päť rozsekaných (v niektorých prípadoch doslova) za asi tri minúty. Tento film slúžil len k predstaveniu postavy America, ktorá vie otvárať portály. Okrem tohto si za týždeň asi na viac nespomeniem.