Recenze (1 400)
Jason Bourne (2016)
Už to tady bylo xkrát, sice to pořád funguje, ale stejně by člověk chtěl víc. Zápletka není moc chytlavá a tak o Jasona zájem brzy opadne.
Česká pivní válka (2014)
Přínos víceméně žádný, paskvil. Nejrozumnější mi přišel Krýsl, který si udělal solidní reklamu, "experta" Jaroška nelze komentovat a pán, který se snažil uvařit pivo - toho je mi celkem líto - měl začít doma u hrnců, klidně přímo ze surovin a třeba infuzi. Mihne se i Jan Grmela z Lucky Bastarda.
Snowden (2016)
Obdiv Snowdenovi, za to, co udělal. Ale zatím to žádný režisér nedokázal natočit napínavě. Jde to vůbec?
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Dobrá Eastwoodova práce, tradičně bezchybný Hanks. Nevím, čekal jsem víc. Určitě stojí za shlédnutí, minimálně proto, že je to podané věcně a bez klasického amerického patosu.
Sebevražedný oddíl (2016)
Jediný Incubus a jeho sestra vypadají dobře, jinak je to neskutečná slátanina, kterou nezachrání ani pár starých pecek.
Anthropoid (2016)
Aňa má hrozný přízvuk, ale podává dobrý výkon. Celkově mi tam vadí ta lovestory a nějaké chybičky ve scénáři, ale jde vidět, že to filmaři pojali hodně zodpovědně. Pocta jak parašutistům, tak "obyčejným" občanům, kteří nasazovali krk a jejich hrdinství si nezadá s žádným vojákem. Posledních 40 minut absolutně strhujících. Cillian dokazuje, že je výborný herec. Ze začátku to bylo rozpačité, ale celkem věrně to kopíruje historii, vždy je složité zpracovat tak těžkou látku. Když to srovnám třeba s Lidicemi, tak je to úplně jinde (v pozitivním slova smyslu).
Star Trek: Do neznáma (2016)
Jednoznačně nejslabší díl z dosavadního triptychu. Sabotage od Beastie boys to nezachránila.
Duel (1971) (TV film)
Takové podivné to je. Ani bych neřekl, že to točil Spielberg. Ale podívat se na to dá. Stejně bych chtěl ale vědět proč.
Boj (2015)
Lindholm je pán. Výborné drama, jak jsme od Seveřanů zvyklí. Jaký to protiklad k americkému Eye in the sky.
Oko v oblacích (2015)
Typicky americký útok na city. Doporučuji shlédnout dánský Kriegen, to je jiná šupa!