Recenze (99)
Stranger Things - Kapitola devátá: Hon na Vecnu (2022) (epizoda)
Tahle neverending story koncovka se mi líbila o dost méně než ta minulá. 2 a půl hodiny XDDD
Cimrman v říši hudby (2006) (divadelní záznam)
Hele dávám nakonec 3, protože jsem se opět skoro vůbec nebavil a řeči o nejhorším Cimrmanu jsou nejspíše na místě. Nic méně myslím, že prostě jen nejsem(e) schopen docenit, tak složitou hru jako je Cimrman v říši hudby a mnozí si ji mohou užít klidně stejně, jako všechny ostatní.
Ježek Sonic 2 (2022)
Druhej Sonic je lepší než první, ale dělá stejný chyby. Nic méně vzhledem k jeho podstatě lze polemizovat o tom, zda se vůbec o chyby jedná. Sonic prostě chce být průměrný film a tak jím je. Průměrný rodinný popcorn s fajn odkazy, humorem a skvělím Jimem Carreym.
Stranger Things - Kapitola sedmá: Ztracená sestra (2017) (epizoda)
Nejhorší epizoda celého seriálu...
Footloose (1984)
"Je to pořád nejlepší film všech dob?" "Nikdy nebyl."
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Osobně bych byl raději, kdyby byl druhý doktor více o Strangeovi, než o Vandě a budování mnohovesmíru, ale s tím jsem ani nepočítal. Celkově jsem viděl velmi podivný Marvel, v němž je hodně cítit Raimiho horror kariéra, které jsme, oproti jeho pavoukům, nikdy moc nefandil. Navíc mi sem moc nesedí, ale to může vycházet pouze z mé osobní zaryté averze vůči hororům. I tak bych řekl, že je film víc noice než meh a je myslím škoda, že nenechali Sama režírovat třeba Venoma dvojku. :) 70% vtip > jump scare (Pro upřesnění, neříkám, že Raimi film kazí, naopak ho spíše drží nad vodou, jen bych prostě na tomto místě v Marvel pexesu viděl raději úplně jiný film.)
Kouzelná školka (1999) (pořad)
"Já jsem totiž dnes... nepřišel..... dveřmi ◉◉ !"
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Po krátké úvaze jsem se rozhodl smazat svou odstavcovou esej a jen velmi stručně shrnout můj názor na Hobita. Hele je to podle mě v poho popcorn, který Jacksonovi zkazili kravaťáci, a který je občas překombinovaný, občas natažený, občas nehodný k předloze a občas má někdo moc nablýskané brnění, ale obecně je celkem fajn a myslím, že lidé na tuto trilogii koukají moc artově a i poslední díl a poslední bitva mají svá světlá místa. Celkově mě strašně mrzí, jak je to zkažený, ale zároveň si to furt zvládnu užít a to zvláště po vzniku fanouškovského sestřihu do 4 hodin, který nabízí ještě o stupeň lepší a hlavně ucelenější podívanou.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Jediný snímek za 40 let co vyhrál Oskara za nejlepší film a nemá v žánrech drama, celkově je takto za skoro sto let jedním ze sedmi statečných, a i v těch jednoznačně vyčnívá, neb se krom Cesty kolem světa jedná pouze o romantické komedie.
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Legendární moment v českém dabingu, překládání jmen již nikdy víc. :)