Žralokonádo

(TV film)
všechny plakáty

Do Los Angeles se blíží bouře, jakou ještě svět neviděl. Bouře totiž způsobí, že žraloci, kteří do této chvíle požírali lidi jen v oceánu, se nyní objevují i ve vzduchu a na souši. Jak si lidstvo poradí s touto katastrofou? (LIVINGDEAD)

Videa (4)

Recenze (587)

argenson

Když Steve Sanders na ulici motorovou pilou rozkuchne žraloka a z jeho pajšlu šťastně vytáhne živou kamarádku, to je úlet naprosto nevídanej. Zasmál jsem se hodně a nejvíc mě asi rozsekalo, že to má tři díly. Sračka neuvěřitelná, ale za jistých okolností zábavná kulisa (páč nám na noční v práci v televizi jela jenom Nova). ()

Slasher

Nemám rád prvoplánově špatný braky snad krom studia Troma, který v tom umělo plavat. Čemukoli s nálepkou Asylum se vyhýbám, ale sem mě přeci jen zlákalo jak mám rád žraloky a taky nápad, že se z oceánu ženou tornáda co po cestě nabrala všechny tyhle sráče a chystaj se je hodit na L.A. - to mi přišlo celkem sympaticky dementní. No, nevím co jsem čekal... přesně od půlky jsem se unudil. Plus prostě nezkousnu, že ty žraloci vypadaj jak z devadesátkový videohry. Filmy bez špetky talentu. ()

hammer_head odpad!

Tak tohle je fakt síla. Na filmy ze studia Asylum se člověk musí dívat s nadhledem, jinak to snad ani nejde, ale co je moc to je moc. Nenapadá mě vůbec nic, proč bych měl dát aspon jednu hvězdu. Jediný klad, který jde tomuto filmu přisoudit je, že ho můžete dát jako dárek nějaké osobě, kterou moc nemusíte nebo spíš, kterou nesnášíte. Díky této kravině budete mít dárkové formality za sebou a ještě vás potěší, že ten dotyčný ztratí 86 minut svého dosavadního zbytečného života. ()

Fiftis

Tak som si teda myslel, že u béčkového filmu ma už nemá skoro čo prekvapiť, ale toto dielko ma naozaj poriadne vyviedlo z omylu. Pripravte sa na stupídny dej, mizerných hercov a spústu žralokov, občas aj padajúcich z neba alebo plaziacich sa po zemi ako hady. Blbosti sa medze nekladú, ako ukazuje Sharknado, ale pravdou je, že istú dávku originality to malo, ak to nebudete brať príliš vážne, tak sa aj pobavíte. Skrátka len pre otrlých priaznivcov béčkových filmov, ktorí by v tom mohli nájsť aj zaľúbenie. ()

dr.horrible

"Proč je hned vedle letiště domov důchodců? Protože staří lidé špatně slyší..." Plné hodnotenie nedávam iba preto, že som si kedysi dávno povedal, že ho (z úcty ku kvalite) odpadovým zážitkom dávať nebudem, ale... Zatiaľ asi najzábavnejšia haluz roku. Pôvodne som chcel spomenúť viac konkrétnych príkladov, lenže toho bolo nakoniec strašne moc a každou ďalšou scénou pribudol ďalší nezmysel a na to tu skrátka ani neni dosť miesta, vymenovať všetko v čom bol ten film zlý. Minimálne po dramaturgickej stránke ide o absolútnu šialenosť, kombinujúcu nevhodnú hudbu, nevhodné strihy, s papierovými dialógmi šablonovitých postáv; podľa klišé tabuliek totálne predvídateľné zábery a zvraty a úmrtia nepríčetných hercov; zle vybraný komparz; nepasujúce kostymy, rekvizity; pofidérne triky; humorné okamžiky s povinným pátosom; zle sadnúci humor a nečakané heroizovanie, nečakane obsadeného Stevea z Beverly Hills 90210... Nedá sa ani povedať, v čom všetkom je ten film nepodarený, do neba volajúci, do očí bijúci, bezbožný, absolútny trash. Prekrásna nehoráznosť; Ozaj je to tak! Keď už si myslíte že ste toho videli dosť, keď už si myslíte že ste videli všetko, potom príde Sharknado... "Vzali si mého dědu! Takže Fakt nenávidím žraloky!" PS: Tary Reid je mi ľúto ()

Zajímavosti (15)

• Mluvčí Národní meteorologické služby sídlící v Silver Spring v Marylendu v USA žertem po zchlédnutí filmu řekl, že při možném Sharknadu je nejlepší schovat se v nejnižžím patře robusní budovy, kde je malá pravděpodobnost, že tam budou pršet žraloci. (Terva)
  • Záběry na exteriér Finova (Ian Ziering) baru jsou skutečné jako na Santa Monica Pier. Interiéry byly natáčeny jinde. (sir-dave)
  • Premiéru filmu sledovalo 1,37 milionu diváků. Když se film týden po své premiéře dne 18. července 2013 vysílal znovu, vysílání sledovalo 1,89 milionu diváků (což je nárůst o 38 %). Třetí vysílání Sharkanda sledovalo již 2,1 milionů diváků. Sharkando tak připravovalo rekord pro nejvíce sledované originální filmové doplnění v historii Syfy. (Worry77)