V piatom pokračovaní série sa musí legendárny Fin Shepard (Ian Ziering) so svojou rodinou opäť postaviť proti žraločiemu tornádu a zachrániť všetko, čo tento prírodný úkaz ešte nedokázal zničiť. Tentokrát však nie sú v ohrození len jeho blízki, ale celý svet. (Marceloo)

Recenze (64)

korbitch22

Tak bohužel pravidlo o lichém díle který by měl být lepší než sudý se nepotvrdilo. Tahle podivnost měla skončit kultovní trojkou, která byla opravdu dobrá, ne nedělám si prdel. Trojka měla vtip, zábavný...no asi scénář, laserové motorovky, bitku ve vesmíru a Myče Bukanýra. Tímhle debilním ale zábavným twistem to mělo skončit. Už od čtyřky to nemá co nabídnou, vtipy ani cameo role nefungují, bitky se omrzí a Tara Reid je opravdu kurva děsivá. Bohužel to nezachrání ani Lundgren, ani výborný Chris Kattan který je z celého obsazení aspoň jediný zábavný. Šestku dám, ale jen kvůli slibu, že to je opravdu poslední díl.35%. ()

JASON_X

A je to opět tady! Velevýznamná událost pro všechny fandy podřadného braku, trapného humoru, mizerných triků, zkrátka bezostyšných debilit. Jako nekritický obdivovatel téhle absurdní série nemůžu jít s hodnocením pod tři, ale ta třetí je fakt z milosti a nostalgie, objektivně musím konstatovat, že pětce Sharknadu došla šťáva stejně jako čtyřce a tentokrát už nejspíš definitivně, pokud se šestky nechopí nějaký radikální inovátor. Ale jak a čím ještě překonat nepřekonatelné první tři díly s Hasselhoffovým orbitálním vyvrcholením? Indianou Zieringem? Déja vu s Londýnským Okem? Přehnaným sebeparodováním, křečovitým hláškováním, snahou o epičnost, scénáristickým dada gulášem? Nebo snad jistým samotným velkým Vikingem/Zieringem juniorem, který využije sharknado jako červí díru při cestování časem?? Posledně jmenované mě tedy fakt překvapilo, ale pobavilo jen jaksi rozpačitě, setrvačně. Tento způsob Sharknada je definitivně passé. ()

honajz2

Žraloci opět lítají vzduchem a tentokrát celým světem, jenže je znát, že už to prostě není ono (zkuste taky 5 dílů vymýšlet nějaké nové absurdity), třeba prostředek mi tu, až na ten spolek, připadal takový prázdný. Ale pobavil jsem se, jenom už to prostě ztrácí kvalitu. Btw, povedlo se mi odhadnout konec. ()

Ryuuhei

Tohle bylo ještě rychlejší, zběsilejší a ujetější, než třeba taková čtyřka, která už tak prezentovala samé šílené nápady. Hrozně mě překvapilo, kam všude se děj podíval - ať to byl Londýn, Tokyo, či Egypt, zkrátka procestoval půl světa. Pak tu bylo x pomrknutí na známé franšízy, jako byl třeba Indiana Jones, Godzilla, apod. Vše se střídalo v neskutečném tempu, absolutně nedávalo smysl a skoro nenavazovalo, ale zdálo se přitom nekonečné. Ano, 90 minut se zde i přes to všechno táhne a popravdě jsem po půlce měl už co dělat, abych si udržel pozornost, protože děj šel od ničeho k ničemu a byť se snažil bavit šílenostmi, dělal to hrozně neohrabaným stylem, který akorát poukazoval na to, že tvůrci získali až příliš volnosti a rozpočtu, aby jej rozházeli na všem možném. Nemluvě o cameu některých celebrit (ten Tony Hawk mě rozsekal). Je to zkrátka magořina, co nemá dobré efekty, příběh, dialogy, ani postavy a vládne mu režisérská i herecká neohrabanost, ale překypuje nápady, které tvůrci prezentují ve vším nadhledu a s takovou vášní, že si dovolím jednu hvězdu navrch přidat. Jsem dost zvědavý, s čím se vytasí poslední díl. Mohl by teoreticky aspoň částečně ukojit mou touhu po něčem alespoň maličko smysluplnějším, co může tato série ještě nabídnout. Ale nebudu si dělat velké naděje. ()

darkrobyk

,Prosíme, abyste se ke žralokům nepřibližovali, nehladili je a nekrmili!´ Indiana Jones, Xena a Wonder Woman bojují v Bláznivé střele 4 proti létajícím žralokům, kladivounům, máčkám a dalším parybám. A jelikož každý je nahraditelný, tak se oběti rozkošně vrší pod náporem zubatých bestií. Žralokonádo, Safarinádo...Trávonádo! Gazela je pronásledována lvem, kterého chce sežrat žralok. Bůh ochraňuj královnu, všechny vchody do Buckinghamského paláce zatarasili žraloci! Tahle ptákovina si zaslouží buď odpad, nebo několik milosrdných vyšisovaných hvězd za zvrácenou zábavu. Potěšilo mě cameo Nichelle Uhury Nicholsové. A muzika. ()

Zajímavosti (13)

• Vo filme padne zmienka o tajnom obrannom systéme Veľkej Británie proti žralokonádam (sharknado), nazývanom Skyfall. Skyfall je názov filmu o Jamesovi Bondovi, tajnom agentovi Veľkej Británie. (ČSFD)
  • Keď pricestujú hrdinovia do Ria a majú sa stretnúť s niekým menom Vega, povie April (Tara Reid): „I have a bad feeling about this.“ Táto ikonická veta bola použitá takmer v každom filme zo ságy Star Wars. (ČSFD)
  • V Japonsku hrá dievča hru "Pokémon Go". Jej úlohou je nájsť pokémonov a hodiť po nich pokéball, do ktorého sa chytia. Tento pokéball je následne použitý pri boji proti zmutovanej hromade žralokov. (ČSFD)