Epizody(4)

Freddie (Tom Hardy) je zrovna propuštěn z vězení, kde udržoval vztah se svým mafiánským šéfem Ozzym (Brian Cox). Před věznicí ho čeká jeho nejlepší kamarád z dětství Jimmy (Shaun Evans) a společně se vydávají do spárů londýnského podsvětí, které ovládá mafie, drogy a zbraně. (Cliff Booth)

Recenze (190)

Slasher

Škoda, že mi tahle Hardyho poloha ožralce hrubiána přišla už ohraná z jiných jeho rolí a snad právě proto si tuhle rodinnou vztahovku řízlou gangsterkou tolik neužil. Ale spíš asi kvůli samotnému dění, ne že by tu byla nuda, ale díval bych radši na něco jinýho než drsnou telenovelu. Mínusem také Shaun Evans pro mě s nulou charisma. ()

evulienka3

Skvelý Britský miniseriál, nuž ale na sociálne drámy sú predsa oni odborníci. Herecký výkon Toma Hardyho je skvelý, ako vo väčšine jeho filmov, ale za ním nezaostávajú ani ostatní. Filmu trochu na presvedčivosti uberá síce veľmi slabá uveriteľnosť časových posunov, kedy za 10 rokov sa okrem detí na hlavých hrdinoch nič nezmení. Tento bod síce trochu kazí celkový dojem, ale v konečnom dôsledku vás ruší len v momente, keď napíšu na obrazovku ktorý rok sa datuje, ale potom vás už znova plne vtiahne do deja, a že je to teda príbeh mrazivý, krutý a smutný je myslím jednoznačný fakt a nie iba môj názor. ()

exhoubus

Pozor, tento komentář obsahuje spoiler. Tento seriál se mi líbí především kvůli nemilosrdnosti a chladnokrevnosti (nevím, jak jinak to říct) Freddieho (Tom Hardy). Například když nepřijde k porodu svého dítěte jen proto, že se zrovna musí jít pomstít svému otci za to, že opustil jeho matku, to už mi přijde trochu moc. Jako by to nemohlo půl dne počkat… ()

mat.ilda

Co dělá z dětí zločinců zase zločince? Narodí se tak, nebo nasáknou tou špínou okolo sebe? A co to, že gangsterů neubývá, když nám všechny tématické snímky ukazují, jakým srabem je jejich existence a s jakými konci? Je to skutečně jen vábení života v přepychu a ovládání druhých bez nutnosti projít obvyklým vzdělávacím procesem a vystoupat schodištěm kariérních postupů? Bože, teď tady píšu jako nějaká zatracená Carrie Bradshawová do pondělního sloupku, ale nejde mi z hlavy, proč nad všemi radostnými událostmi (nejen) v rodině Freddieho Jacksona visí napětí a duní zlověstně temná hudba, jako by všechno to krásné bylo špatně? Je to ten balanc na hraně, co tyhle chlápky láká? Zatímco mně všechny gangsterky připadají stejné, tak, jako osudy jejich aktérů a různí se zpravidla jen osobami a obsazením, rodinně pojatý "The Take" nutí k jinému, hlubšímu pohledu - o podílu Toma Hardyho netřeba pochybovat, k vyjádření Freddieho nevyzpytatelných záměrů stačí kosý pohled, mrazivý úsměv a kouzlo hlasového fondu, z kterého se podlamují kolena... ()

Sonnik

He's got family, he's got power, but he's got issues. Pokud jste viděli Warriora a Hardy vám přišel excelentní. Tak jeho Tommy ve Warriorovi je proti tomuhle narušenému gansterovi Freddiemu slabý čajíček. Tohle měli být britští Sopranos. Pecka. Jenom tak pro zajímavost sem postnu jeden koment z IMDb pod který se podepíšu. "Hollywood is being flooded by a tsunami of English talent, and Tom Hardy is surfing it naked." ()

• Tom Hardy hraje v seriálu švagra Charlotte Riley, ve skutečnosti však byla dvojice zasnoubená. Herci se poznali v roce 2009 během natáčení seriálu The Take (od r. 2009). Setkali se také během natáčení snímku Emily Brontëová: Bouřlivé výšiny (2009). (Cliff Booth)
  • Hlavné natáčanie seriálu sa konalo v Dubline. (Arsenal83)
  • Seriál je natočen na motivy literární předlohy „The Take“ od britské detektivní spisovatelky Martiny Cole. (Cliff Booth)