Nepřirozený průběh počasí udeří se smrtícím běsněním na New York City a uvolní Sharknada. Obyvatelé  a nejcennější kultovní místa tohoto města jsou v ohrožení a jen Fin (Ian Ziering) a April (Tara Reid) mohou "Velké jablko" zachránit. (oficiální text distributora)

Recenze (249)

stration

A je to tu zase. Naprosto neodolatelný nápad a ztvárnění od králů braku, studia Asylum. Tentokrát ještě debilnější, přehnanější a víc heroické. Ke konci jsem se přistihl, že je mi dokonce trochu líto, že film končí. Ovšem chystá se třetí díl a údajně s božským Davidem Hasselhoffem, který už nejednou prokázal, že si s podobným žánrem (rozuměj komedií) rozumí - Piraňa 3DD, Sponge Bob. Už se nemůžu dočkat. ()

honajz

Mno, jestli u prvního filmu nebylo jasné, zda to tvůrci myslí vážně, nebo jen zkoušejí hranice divácké imbecility, co se podobných rádoby katastrofických filmů týče, tady přitvrdili natolik, že je zřejmé, že jde o parodii a cílenou blbost. Pak už tedy jen čekám, s jakými nápady přijdou. Něco recyklují, něco přidávají, ale co naplat, když spoustu dalších nápadů nechali ladem a náš dvanáctiletý syn měl spoustu lepších - žralok vykoukne z ledničky, žralok v Oválné pracovně místo prezidenta apod. A i když je to míněno úletově, stejně mne za chvíli štvalo, že uličkou letadla proletí žralok, někomu ukousne hlavu - a vysublimuje, protože už pak po něm není stopy, ani do pilotní kabiny nedoletí. Nebo ty proudy vody v ulicích NY, jež jsou sotva po kotníky, a plavou v nich dvoumetroví žraloci, a jak dovádějí, mršky, v té "hluboké" vodě! Kovbojské rodeo na žralokovi za přímého pádu je alespoň zábavné, co si budeme povídat. Jinak některé postavy ve filmu tak nějak přijdou, odněkud se vynoří, a pak se na ně zapomene, nebo prostě zmizí nějak ze scény. Inu, a subplot s ukousnutou rukou s prstýnkem ani nevím, jak komentovat. Zabaví to svou pitomostí a uhozeností, člověk si říká, co dalšího za kravinu přijde, ale stejně to netáhne tak, jak by mohlo, chtělo by to víc učesat a dotáhnout. ()

kinghome

Je vtipný koukat na to rozdílný hodnocení, ano je to béčkovej možná céčkovej film, ale jako komedie to slouží naprosto úžasně a přesně o tohle těm lidem v Asylumu jde, fakt jim nejde o to, aby na tom vydělali, vědí že točí sračku a prostě jí natočí tak, aby se lidi mohli zasmát, což se u mě teda povedlo. Scéna s motorovkou, ten zpomalenej záběr, já chcípal smíchy :D Je to hrozná sračka, ale je to sračka, která je vtipná a nenudíte se ani chvíli, uteče hrozně rychle a je to prostě boží. Hrozně moc nereálný, poslední scéna v tornádu je taky hrozně libová, mě se to fakt líbilo. ()

Pepinec

Po žraločím útoku ploutev zbyla mi v oku. Krční svalstvo nas*ačku, neužil jsem řezačku. Snad uchrání mě Stývova robotická Rajdová. A když bude nejhůře, schovám já se do móře. /// Páč to je jediný místo ve Vesmíru, kde v tomhle filmu není žralok. Jinak jsou teda úplně všude: v kanálech, v metru, ve vejtahu, v sifonu... Já po půl hodině nadzvednul gauč a jasně že tam byl žralok! Zase jsme na to čuměli ve třech a zase jsme u toho řvali. První bolestí, druhej radostí a třetí řval na celej barák "Já chci bejt žralóóók!" Škoda jen dvou zásadních nedostatků - chybí tu madam bikinová Scerbová a nikdo za celejch 88 minut ani jednou neproletí žralokem. No ty volé, tak snad žralokonádo, ne?!? ()

korbitch22

Jednička byla ve světě Asylum takové malé zjevení.Samozřejmě, že je to pořád naprostá filmařská zoufalost, ale první díl byla sranda a vyloženě chtěná, nebralo se to vážně a vidět Steva z Heverly Debills jak skáče s motorovkou do chřtánu lítajícího žraloka byla fakt prdel.Jenže dvojka je typický příklad nechtěné parodie a křeče.Absolutní diletanství, šíleně umělé proslovy a dialogy tak imbecilně stupidní, že se vám z nich chtělo opravdu zvracet a vtipných, opravdu vtipných momentů najdete absolutní minimum a spíš jsem v šoku, jací herci skončí v takových břečkách.Asylum je dno a když vidím kolik celkem známých herců padlo za oběť takovým diletantským mrdkám, je mi to skoro až líto.A zjištění, že kdysi překrásná Tara Reid vypadá jako navoskovaný transsexuál bolí taky.Žralokonádo 2 (už ten název je prostě masakr) nemá ani špetku sebereflexního kouzla prvního dílu a jedná se pouze o další, monumentálně příšerný film z dílny těhle filmových masochistů.15%. ()

Zajímavosti (9)

• April Wexler (Tara Reid ) ve filmu podepisuje svou knihu s názvem "Jak přežít šharkonádo". Tato kniha vyšla současně s filmem jako doprovodný merchandise. (Terva)
  • Natáčení probíhalo v Buffalu a New Yorku. (Terva)