Recenze (286)
Okno do ložnice (1987)
Steve Guttenberg je tady hróóózně mimo! Jinak (krom poslední čtvrtiny) je to fakt dobrej film.
Muž, který stál v cestě (2023)
Je to dobrý televizní film.
Vyměřený čas (2011)
Wanna be cool s mizerným castingem.
Oběť (1980)
V ČSSR promítáno v roce 1985 na Filmovém festivalu pracujících.
Predátor 2 (1990)
Škoda poslední půl hodiny, jinak to šlape moc dobře.
Podnikavá dívka (1988)
Melanie Griffith je tragéd!
Ženy sobě (2011)
První polovina byla vážně super. Pak.... nuda... nic... co?.... kde?... vtip!... ble... naštěstí konec. Proč to má 2 hodiny?!
Třetí muž (1949)
Aneb jak může strašně dobrej film pohřbít hrozná hudba..
Sicario 2: Soldado (2018)
Jedničku miluju, ale tohle byla neatmosférická, bezpohlavní slabota, kterou držela nad vodou existence prvního dílu snaha o aplikaci maxima, co prve fungovalo.
Apostle (2018)
Všechno vypadlo strašně dobře, ale chyběla mi tam atmosféra a napětí…