Recenze (888)
Svět podle Garpa (1982)
Knihu jsem nečetl, což je asi chyba. Film se mi zdá poněkud nudným, je to však přeci jenom o životopise jednoho člověka, žádne caviky se nadají čekat. 6/10
Boj (2007)
Normální akčňák s variací na klasickou zápletku fízlácké pomsty, jen v moderním stylu. Konec byl docela pro mě celkem překvapivý, to se musí nechat. Takže 5,5/10
Evoluce (2001)
Vtipné, rychlé. Mezitím, co se na podobná témata dělají samé katastrofáky s povětšinou odpadovým hodnocením, je tahle komedie moc vítaným odlehčením.7,5/10
Armadillo (2010)
Snad nejvíce fascinující na celém "živém" dokumentu je kvalita záběrů a to nejen klidových, ale i z akcí. Chvíli jsem si říkal, zda se nejedná o rekonstrukci.
Volný pád (1993)
Ten film je výborným ztvárněním posranosti určitých záležitostí dnešní doby. Hutná atmosféra minimálně v první polovině filmu by se dala krájet.
Nepřátelé národa (2009)
Zajímavý dokument. Jen škoda, že se člověk nedozvěděl víc o tom jednostranném konfliktu.
Škola hada (1978)
Úsměvná bojovka ze starých časů (ve vší úctě k tvůrcům!). Snad půlku filmu tvoří rozsáhlé a pro mě dost obdivuhodné bojové choreografie. 6,5/10
Vnitřní záležitosti (1990)
Standardní krimi, nevšední je snad role Gereho. Nepamatuju, že by někde hrál záporáka. Garcia je dost dobrej sekáč. 6/10
Létat jako pták (1984)
Po dlouhé době film, který mě opravdu dojal. Jsem moc vděčnej, že to dopadlo optimisticky. Z toho, co jsem od něj po dosavad viděl si myslím, že to je jedna z nejlepších rolí Cage.
Pleasantville: Městečko zázraků (1998)
Velice sympatické, snad jedině dabing Witherspoonové byl nevěrohodný - ale to kvalitu obsahu tak jako tak nezkazí. 7,5/10