Recenze (44)
Brána do pekla (2009)
Bezpečnostný pracovník Thomas Jackman, prichádza na opustenú vrtnú stanicu niekde uprostred Sahary. Ešte nedávno tam skupina vedcov prevádzala najhlbší vrt do zemskej kôry. Vedcom sa však niečo stalo, niektorí zmizli, niektorí sú mŕtvi a niektorým z toho riadne šiblo. Na scéne sa objavuje aj doktorka Jennie, ktorá robí na opustenej stanici Jackmanovi spoločnosť. Je Jennie naozaj tou, za ktorú sa vydáva? A čo našli vedci v zemskej hĺbke? Na to, že som od toho prakticky nič nečakal a bol som pripravený na to najhoršie, som sa príjemne bavil a v niektorých momentoch vie film zaujať a aj vystrašiť. http://strasidelnyblog.blogspot.com/
Rec 2 (2009)
REC 2 nesklamal. Perfektná, adrenalínová hororová jazda. http://strasidelnyblog.blogspot.com/
Dům ďábla (2009)
Intenzívny hororový zážitok z atmosférou 80tych rokov a perfektným budovaním napätia. Prikláňam sa k názoru, že tento film patrí k špičke za rok 2009. http://strasidelnyblog.blogspot.com/
Banální prohlídka (2007)
Psychologický horor, ktorého hlavná devíza je originalita a hlavná slabina pomalé miestami až veľmi rozťahané tempo. Svojim spôsobom, však film dokáže zaujať, treba mať na neho náladu, nejedná sa totiž o oddychovú záležitosť. http://strasidelnyblog.blogspot.com/2010/01/sublime.html
Nezvratný osud 4 (2009)
Štvrtý diel sa scénaristicky prakticky ničím nelíši od predchádzajúcich filmov a drží sa osvedčenej šablóny. Je jasné, že film bol vytvorený špeciálne na efekt z tretieho rozmeru. Po vypnutí mozgu, celkom zchodná záležitosť. http://strasidelnyblog.blogspot.com/
The Echo (2008)
Štandardný duchársky príbeh, ktorý nesie znaky ázijských hororov. Do popredia by som vyzdvihol zvukovú stránku filmu, ktorá niekedy vytvorí väčšie zimomriavky ako tá obrazová. Klišovitým scénam sa síce divák nevyhne, no film je celkom pekne natočený a hororového fanúšika neurazí. http://strasidelnyblog.blogspot.com/
Orphan (2009)
Orphan si u mňa zabezpečil pozíciu medzi najlepšími horormi tohto roka (Drag Me To Hell, Trick´N Treat). Jednoducho, pekne a efektne urobené a herečka na zápornú rolu - taktiež dobrá voľba. http://strasidelnyblog.blogspot.com/
Seventh Moon (2008)
Ten kto nemá rád roztrasenú kameru, ktorá pobehuje sem a tam s hlavnými hrdinami určite nebude jasať. My ostatní si užijeme slušnú porciu strachu a napätia. Sanchez znova predviedol v čom vie byť dobrý. Strach z neznáma a atmosféra, ktorá sa dá krájať. http://strasidelnyblog.blogspot.com
Hory zalité krví (2009)
Sviežy kúsok do subžánru slasher hororov, ktorý v poslednej dobe bombardujú remaky. The Hills Run Red ponúkajú krvavú zábavu so zaujímavým nápadom. http://strasidelnyblog.blogspot.com
Halloweenská noc (2007)
Pocta Halloweenu v malých príbehoch, ktoré do seba a do celého filmu zapadajú dokonale a držia tento film na veľmi vysokej kvalitatívnej úrovni. Tentokrát boli prehnané očakávania na mieste. http://strasidelnyblog.blogspot.com/