Recenze (855)
Jiná země (2011)
Pro mě hodně silný zážitek.
Květy války (2011)
Kdyby to nebylo tak dlouhý, kdyby ty holky tak příšerně nevřískaly, kdyby se z Baleho během jedný rány do hlavy nestal z arogantního šupáka neskutečný lidumil atd., nebyl by to tak hrozný film. No, jednou to šlo, ale stejně nevěřím, že by tu závěrečnou fintu Japončíci neprokoukli už v začátku. No, tři hvězdy, víc ne. Hlavně za brilantní válečné scény v první čtvrtině.
96 hodin: Odplata (2012)
Nechápu odpor většiny uživatelů k tomuto filmu. Mně se moc líbil. Pravda, není nijak originální (který mnohem více oslavovanější film ale dnes je?). Má to napětí a vůbec všechny prvky klasického akčního thrilleru. Já dávám 4,5, bez diskuse.
Kurýr 3 (2008)
Dělat to jiný režisér, nebyl by to asi nejslabší díl trilogie.
Sinister (2012)
Parádní horůrek, místama jsem se opravdu bál.
Vzhůru do oblak (2009)
Krásné, smutné, duši hladící. V podstatě bych zde musel zkopírovat komentář uživatele KevSpa.
Norman a duchové (2012)
Lehce nadprůměrné, vcelku milé.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Není důvod neudělit stejně dobré hodnocení jako jedničce. Guillermo del Toro zkrátka umí.
Hellboy (2004)
Velmi zábavné, dobře udělané, zkrátka dvě hodiny bezchybné zábavy.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Zbytečně dlouhé a především strašně tmavé, musel jsem speciálně kvůli tomuhle filmu přenastavit obraz své televize.