Recenze (153)
One Minute Fly (2008)
A pak že není každá minuta života drahá:-)
Spirit (2008)
Nemám žádný důvod podívat se na to znova, protože už na poprvý sem měl co dělat abych to vydržel, tohle je prostě vážně ale vážně hodně ubohý.
Náhradníci (2009)
Vždy mám radost, když se objeví nějaký průměrný film a po jeho shlednutí docházím k těmto výsledkům, je vidět že pokud se objeví brilantní nápad, není ani potřeba přebytečné akce ve smyslu vraždění a střílení, film se dokáže obejít i bez toho. Tohle řekl bych spíše detektivní lehce dramatické dílko je toho geniálním úkazem.
Podivní (2010)
Řekl bych že je to takové klišé. Herecké výkony průměrné, dějová linie poskládaná jak puzzle,nic nového, nic překvapivého, vrchol všeho je posledních 35 minut, jež mě dokopaly až k výslednému verdiktu.
Cesta (2009)
Nemůžu si pomoct, ale je to bravůrně natočení, procítěné a sugestivní. Ani nachvíli jsem necgtěl opustit očima film, něco mě dokázalo udržet.
Dokonalý únik (2009)
Bezpečně se dá tomuhle filnu vytknout řada věcí ( ostatně jaké mu ne že?:-) ), ale udělat poměrně originální a výborný thriller je síla. Výborné herecké obsazení tomu dodává tu pravou Hellou šťávu. Škoda jen že je to přec jen malinko předvídatelné, ale rozuzlení je supr.
Andělé a démoni (2009)
Šifru pana Leonarda jsem sice neviděl, tudíž nesrovnávám, ale tohle nebylo vůbec špatný, jen těch hluchých míst je škoda¨, nicméně to bude nejspíš tou dlouhou stopáží.
Ip Man (2008)
Vynikající bojová záležitost, IP man je vážně hrozně prasáckej vrahoun:-)
Travička zelená (2008)
V první chvíli a při pohledu na začínající film, mě přemohl pocit jestli se nedivám na něco uplně jinýho, ale hned po prvních větách filmu mi bylo jasné, kam toto dílko směřuje a co od něho očekávat.
Souboj Titánů (2010)
Pokud bych srovnával film s prvním soubojem, tak je jasné kdo vyjde jako vítěz