Recenze (87)
Once Upon a Time in Wonderland (2013) (seriál)
Bloody hell
LEGO® příběh (2014)
To bylo boží.. Ne nekecám, vážně!
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Jedna hvězda za toho zombie chudáka blonďáka..
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Bomba! :-)
LOL (2012)
První "cokoliv" s Miley, co jsem zvládla dokoukat..
V zajetí démonů (2013)
Po delší době zase jeden hodně povedenej. Bála sem se, chvílema hodně, o lekaní ani nemluvím. A o to víc to bylo fajn. Kina určitě nelituji.
Iron Man 3 (2013)
Dovolím si jen říct - třetí a lepší než oba předešlé.
Lví král (1994)
Naprostá disneyovská jednička, bezkonkurenčni.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Dvakrát hvězda za ten soundtrack jinak opravdu zbytečná blbost.
Melancholie (2011)
Čim více času uběhlo od zkouknutí, tím více se mi film začíná líbit.. Musím si ho pustit ještě jednou..