Recenze (130)
Zkažená úča (2011)
Mám komedie rád, ale tomuhle jsem se nesmál, nevim proč.
Pokojný bojovník (2006)
Vynikající příběh. Super zpracování.
48 hodin (1982)
Vynikající komedie. Kombinace Nicka a Edieho se povedla. Supr hlody, standardní příběh.
Krajina střelců (2003)
Proste velmi dobrý western, ale hlavně se na to koukněte v originále s titulkama, protože Duvalův dabing je hrozny...
Super 8 (2011)
Bohužel musím konstatovat, že efekty jako normal, kamera taky nic moc, rychlé nesouvislé střihy, a příběh standard, proto 50procent, proste nic nového, zase jeden zelenej mužíček a americkej konec...
Wyatt Earp (1994)
Skvělý Western s velkým W. Kevin super. Vlastně všechny výkony super. Prostě nic přehnaného.
Tango a Cash (1989)
Jako kluk jsem tenhle film žral, dokonce jsme si ně i hráli. Perfektní odychovka, tak jak to Sly a Kurt umí.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Velice pěkné efekty. Myslím si, že dobré filmy jdou točit i bez tolika krve. Příběh by mohl být také více rozvinutý.
Star Trek (2009)
Nové tváře ukázaly, že umí. Děj má spád a člověk se může bavit a zkoumat efekty. Scifi prostě nemusí být 3D.
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Spolu s Novou Generací určitě nejlepší seriálové Star Treky všech dob. Jednotlivé díly mají spád. Proč jen stopli nahrávání tak brzy. Chce to nějaké pokračování. Enterprise a Novou Generaci avšak nelze vůbec porovnávat. Oba seriály se odehrávají v jiném století a proto jsou dějově dost odlišné. Enterprise je spíše takový příběh na pokračování s jasným vyústěním v posledních dílech poslední série. V prvních dílech Enterprise se sbližujeme s posádkou v různých akcích a v poslední sérii se jedná o příběh na pokračování. Kdežto v Nové Generaci mají jednotlivé díly jiné příběhy. Škoda jen, že se nepotkali Jean-Luc Picard s Jonathanem Archerem, to by teprve byla šlupka.