Recenze (246)
Na Hromnice o den více (1993)
Mně stačí se na toho Murrayho podívat a tlemím se. Takže jo, můžu vidět kdykoliv!
Vetřelec: Covenant (2017)
Teď čerstvě po skončení promítání mám pocit, že Scottovi asi definitivně změknul mozek. Vizuál by šel, na to ten chlap má pořád dobrý voko, ale proboha co ta řada úplně kreténských postav? To jsi Ridley tu horu kravin při přečtení scénáře neviděl? Protože výsledkem je naleštěné ho*no.
Řezníci (2003)
Dnes už klasika s oblíbenou dvojkou Mikkelsen a Lie Kaas. U tohohle se pořád směju i po letech :)
Rozpolcený (2016)
Spojení M.N.S. (kterej je, zdá se, na plný koule zpět) a Mekevoj (blázen v dobrým slova smyslu) funguje jako v poslední době máloco. Bezvadný komediální vsuvky potěšily a u samotnýho závěru jsem nadšením vybuchnul fandovským smíchem. Dopo-ku*va-ručuju!
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Viděno zatím jen 2× celé, a rozhodně ne naposled…
Smrt ve tmě (2016)
V žánru ok, ale pořádnej scénář chybí. Navíc ta tragédie, kdy se za každou cenu musí ze slepýho chlapíka udělat slepej úchylnej chlapík, protože jinak přeci děsivej film neuděláš, že jo? Když už slepota tak Los Ojos de Julia, to je úplně jiná liga.
Noční zvířata (2016)
Melodrama s násilím pro násilí a příběh téměř nula. Myslím, že ani úvodní titulky, které jsme nestihli, by výsledný dojem nijak nezlepšily. Intoušská obec možná v kině dojde orgasmu, ale jako celek, včetně závěru, to jednoznačně nefunguje. Přítelkyně mně rozesmála větou: "O chlapovi co bývalé ženě za trest napsal knížku".
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Chybělo opravdu málo, abych při projekci začal týct ze všech otvorů najednou, měl jsem vážně na krajíčku. Fantasticky natočená, čistokrevná akce, u který jsem většinu stopáže čuměl s otevřenou tlamou. Teprve tady si uvědomíte jak moc všem těm CGI festům chybí takový to poctivý pitcho, kterýho jsou tady vysloveně galony. A kdybych měl MM:FR vyjádřit jedním slovem, vyberu si „suverénní“. Prostě tempo furioso!
Interstellar (2014)
Kdybych takhle opouštěl svoje blízký, bulel bych jako úplnej Matěj McC. Nolani potvrzujou příslušnost k elitě a Cimrman stejně tak. Co je na tomhle bijáku odzbrojující je právě perfektní souznění hudby a obrazu. To mě dostalo možná víc než cokoliv jinýho.
Birdman (2014)
Birdman byl přesně takovej jak jsem čekal. Perfektní v tempu, hudbě, obrazu i hercích. S odstupem se slabiny najdou vždycky, ale tady je hledat nehodlám, protože jsem po dlouhý době odcházel z kina opravdu spokojenej. Pro mě okouzlující záležitost.