Recenze (179)
První člověk (2018)
Nemám rád Ryana Goslinga!
Zelená kniha (2018)
Málo kdy se stane, že mám chuť si po skončení filmu to pustit znova!
Kasandřin sen (2007)
Woody Allen opět nezklamal!
Kolonie (2015)
Závěrečná scéna vystřižená jak z Arga, ale celkově velmi kvalitní film.
Do posledního dechu (2016)
Nebýt Holiday Grainger, která mě svým nesympatickým vzhledem štvala už od první minuty co vstoupila na plátno a pak zbytečného 3D to zas nebylo tak hrozné jak sem se bál zpočátku.
Muž na laně (2015)
Jedním slovem - kouzelné!
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Shlédnuté první čtyři díly. Čekal jsem oproti Walking Deadu docela průser, to se naštěstí nestalo. Hlavní hrdina, kterého hraje Cliff Curtis působí velmi sympatickým dojmem více než Andrew Lincoln alias Rick. Ač se například v prvním a čtvrtém díle skoro nic neděje a nesetkáme se skoro s žádnými chodícími mrtvolami pořád zde převládá napětí, které nutí se člověka dívat a dát tomuhle seriálu šanci. Zatím je to tak na hraně 70%.
Kung Fury (2015)
Až na pár vtipných momentů otřesné! Jedním slovem: Nesnáším parodie.
Angel Heart (1987)
Skvělá výprava a stylizace, ostřílený Mickey Roura, který není jenom uchlastaný Hank Chinaski z filmu Štamgast.Ten hraje detektiva, jenž dochází k vlastnímu životnímu poznání, které je tak děsivé, že dokáže diváka nechat napnutého až do konce filmu a kdo zatím vším stojí? Kdo jiný než dábelsky upravený Robert De Niro. Tuhle horovou perlu s nádechem jazzu padesátých let můžu vřele doporučit.
No Doubt - Don't Speak (1996) (hudební videoklip)
Miluji Gwen Stefani!