Recenze (853)
Táta za všechny peníze (2008)
?! = to je asi to jediné čo môžem povedať... fakt nudne nezaujímavý.../10%/
Phineas & Ferb (2007) (seriál)
musím povedať jedno : TAK OTRASNE PREČASOVANÝ DABING AKÝ PÚŠŤAJÚ NA DISNEY CHANNEL-y SOM EŠTE NEVIDEL!!! Táto "rozprávka sa zdá vtipná a zaujímavá možno prvé dva diely. Inak...hrozné niečo!
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
"Yo-Ho. Haul together. Hoist the colours high! Heave-ho. Thieves and Beggars never shall we die." (( 75% ))
Koření života (2007)
Podľa mňa celkom slušný romantický film..nebol zlí ale na Oscara...by ste ho tiež nenominovali...:)
Život s Helenou (2004)
Nič špeciálne. Trošku smutný začiatok, nezaujímavé pokračovanie a nudný koniec....proste...dalo by sa čakať viac ale až také hrozné to zas nebolo. /48%/
Někdo to rád blond (2004)
... niektoré vtipy boli dobré, iné nie...ale inak celkom v pohode..:) No..nie až tak celkom.
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
...OMG... to bolo čo ?! Bez vtipu, bez príbehu...bez všetkého čo má Shrek mať....Kam sa len podel ten starý dobrý Shrek ?
A-Team: Poslední mise (2010)
Keď máte dobrú náladu....tak sa vám aj každučká blbosť ktorú povedia zdá ako NAJLEPŠÍ vtip aký ste kedy počuli....:)
Rain Man (1988)
Až prekvapivo dobrý film s až neuveriteľne skvelými hereckými výkonmi a s neuveriteľne kvalitným scenárom. Skutočne, len málo filmov dokáže tak zaujať. Príbeh bol krásny, možnože aj krajší ako Forrest Gump (bez urážky), ukazoval pomaly sa rozvíjajúci vzťah dvoch bratov. Taktiež hudba a´la Zimmer bola skvelá. Proste....perfektný film ktorý sa Vám vryje do pamäti a budete si ho ešte dlho pamätať. Možno jediná "drobnôstka" ktorý by som vytkol: prvá tretina filmu bola trochu rozvlečená ale inak......Fakt skvelý film. (( 90% ))