Recenze (378)
Babylon (2022)
Super film, bavil jsem se královsky a božská Margot Robbie :-)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Neskutečná srajda
Strážci Galaxie: Sváteční speciál (2022) (TV film)
Tak tohle byla totální slátanina o velkém ho.nu. Nechápu, jak takhle mohli klesnout.
Samaritán (2022)
Za mě výborný film, skvělý Sly, hezky se na film dívalo a bavilo mě to
Top Gun: Maverick (2022)
Totální nářez!!!!
Armáda mrtvých (2021)
Neskutečně odfklánutý film, neskutečná kravina, totální patos
Godzilla vs. Kong (2021)
Já se skvěle bavil. Film mě bavíl, Monstra mě bavila :-) Jsem naprosto spokojený :-) u těchto filmů člověk nesmí čekat pořádný děj a herecké výkony, jsou to monster filmy, monster bitky a to jsem dostal :-)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Bomba, bomba, bomba. Snyder to dokázal.......
Monster Hunter (2020)
Za mě velká spokojenost, i když se nejedná o veledílo.
Fenomén Vinnetou (2018) (TV film)
Těšil jsem se moc na dokument, který nám objasní fénomén Vinnetou. Čekal jsem, že dojde k srovnávní původních indiánů s fiktivní postavou, realita vs román. Proč Němci tak miluji Karla Maye a Vinnetoua a ono nic. Člověk se nic nedozví, bylo to mdlí, nudný- Škoda, mělo to velký potenciál :-( nedoporučuji