Recenze (378)
Bohemian Rhapsody (2018)
Absolutní pecka. Takový film chyběl v kinech desetiletí. Smékám klobouk dolů....
Venom (2018)
Výborná komksovka, u které jsem se naramně bavil. Skvělé hlášky, vynikající Hardy. Venom mě prostě nadchl a bavil. Kam se hrabe Thor, Iron Man, Černý Panter. Tohle se povedlo a těším se na dvojku.
Taxi 5 (2018)
Tohle už nelze komentovat, film jsem ani nedokoukal....
Predátor: Evoluce (2018)
Sračka, sračka, sračka, co to k sakru bylo? To měl být film roku, ale ne slátanina roku!!! Takhle zm.vit Predátora, Black se musel jebnout do palice, jinak nevím-. Tady vůbec nic nefunguje, herci o ničem, nezáživní. scénář totální katastrofa, střih katastrofa. Na to jak Black sliboval u nového Predátora atmosféru a podobnost s prvním, tak se ani nepřiblížil. Ke všemu mě vůbec, ale vůbec nebavil upgradovaný Predátor, který je tam téměř celý film. Zlatí Predátoři, na které jsem také nadával a musím změnit názor, že jsou téměř mistrovským dílem....
Alfa (2018)
Za mě maximální spokojenost, i když film nebyl dokonalý. Skvěle jsem se bavil, jen škoda, že takových, filmů není více
Upgrade (2018)
Tak tohle byl mazec, vřele doporučuji. Takhle originální a napaditý film tu už nebyl hodně dlouho . Ke všemu se jedná o Australský film a musím v hodnocení prostě dát plný počet...
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Film je strašná blbost, u které člověk musí vypnout mozek. Na druhou stranu jsem se moc bavil, efekty a žralok super. Co mi jediné chybělo, bylo málo krve. Čekal jsem finálová jatka a ono nic :-D i tak film velice doporučuji :-)
Rudá volavka (2018)
Konečně pořádný thriller a Jennifer mile překvapila :-) Vřele doporučuji :-)
Tomb Raider (2018)
Milé překvapení, i když film měl spoustu nedostatků, tak mě nová Lara bavila víc než původní s Angelinou
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Spielberg se zbláznil, taková slátanina.....