Recenze (635)
Smiley (2012)
Tak především velkým mínusem filmu je herecké obsazení a herectví samo o sobě.Postavy jsou protivné a někdy až žalostně k smíchu.Scénář je taky na tom zle,vzhledem ke konci filmu ,může působit až nesmyslně a vyvolává spousty nejasností.Je to škoda,kdyby tahle nová hororová figurka,dostala lepší režii a scénář ,mohlo se jednat o dobrou podívanou.Takhle někdy tento snímek působí komicky a lacině,to díky lekačkám u kterého tvůrci vsadily na tlačítko "volume" a při každé této situaci otočí knoflíkem doprava. SLABÉ!!!
Hrůza v Connecticutu 2: Duch Georgie (2013)
Podle skutečné události....to Vám zazní na začátku filmu a nechám na Vás jestli tomu uvěříte. Ze začátku musím říct,že to nemá nic společného s prvním dílem.Takže žádnou spojitost nehledejte.Ale co se týká samotného snímku,tak jej musím pochválit.Přes pomalejší start Vás čekají mírnější lekačky a nejistota v záběrech Vás provází celým filmem.Scénář je srozumitelný a i uvěřitelný.Herci odvedli kus práce a napětí by se dalo chvílemi opravdu krájet.Trochu mě zklamalo zpracování hlavního "bubáka" ale jde zřejmě o sílu vkusu. MÍRNÉ MRAZENÍ!!!
Naboř a ujeď (2012)
Jednoduché,nenáročné na přemýšlení a lehký sympatický humor.Takhle lze definovat tento snímek,který má i příjemné herecké obsazení.Akčního žánru je zde opravdu trošičku a ještě vtipně podaná.Jedná se o příjemnou jednorázovou záležitost,která splní svůj účel. JEDNOHUBKA!!!
Přehlídka děsu (2011)
Ze začátku jsem měl jasno:je to úchylárna.Která se drží pár okamžiků průměrného hodnocení.U muzikálové části jsem usnul a tady to už šlo dolů.Plno nechutností,laciných triků,fekálního humoru a dalších výtržností.Varuji,tento snímek není opravdu pro každého.Pokud jste divák,který je morálně založený a má slabý žaludek,tak ruce pryč od tohoto snímku.Já slabý žaludek nemám a u konce filmu jsem nadšený výraz v obličeji neměl. ČEHO JE MOC TOHO JE PŘÍLIŠ!!!
Osvícení (1980)
Velké zklamání,které jsem si dopřál po přečtení knižní předlohy.U knihy Vám "přeběhne"mráz po zádech,zde se jedná o hodně velké zoufalství.
Ghost Rider 2 (2011)
Proroctví,zlí pánové,hnijící démon a samozřejmě Ghost Rider,kterého opět zahrál Nicolas Cage.Oproti jedničce jsem čekal lepší film,ale to se bohužel nekoná.V příběhu jsou často nesrovnalosti,takže čekáte až se objeví ohnivý kostlivec s řetězem.V tomhle taky zklamu,poněvadž se ukáže všeho všudy asi třikrát za celý film v krátkých soubojích.Jediné co filmový snímek Ghost Rider 2 nabízí je docela slušné zpracování efektů.
Ranař (2011)
Pro hokejové nadšence je tady po dlouhé době film z ledové plochy,který je natočený podle pravdy.Musím říct,že si nevede vůbec špatně.Na to že se jedná o lehčí komedii,tak nenarazíte skoro na hluché místa.I když se jedná o komedii,neměli by se dívat osoby starší 15 let.Za mě jako za hokejového nadšence dávám.
Žena v černém (2012)
Daniel Radcliffe v hororu?Takhle podobně jsem reagoval.Trošku jsem si musel na herce zvykat,ale to je otázka vkusu.Ale svoji roli zvládl.Co se týká příběhu.Tak atmosféra je parádní.Všude mlha temno a pavoučiny.Příběh je ze začátku napínavý,ale potom začne trochu kolísat a ke konci je osekaný,což je trochu škoda.Když si pustíte film v noci,tak Vám rozhodně vytvoří skvělou atmosféru :)
Neznámý (2011)
Film "Neznámý" se řadí do krimi-thriller kategorie.Nechci moc o snímku moc prozrazovat,když se vezme v potaz,že film neměl moc velký rozpočet,tak příběhová línie si Vás Udrží před TV po celou dobu jeho trvání.Jaké to je,když Vás neznají lidé,kteří Vás znali?
Barbar Conan (2011)
V novém Conanovi sice chybí "Arnoldovi" svaly,ale to vůbec nevadí.Příběh je sice jednoduchý,ale nebudete se u něho nudit.Film je doprovázen krvávými a brutálními zářezy .Pokud na tento film narazíte a je Vám víc jak 18 let,tak si jej pusťte.