Recenze (1 593)
Pasažéři (2016)
NO , efekty faaakt super , Jenifer bezva , CHris dobrý , leč děj a zápletka dosti slabší , no a úplný závěr -- pěkný . Tak dost slabé tři a to s odřenýma ušima .
Slíbená princezna (2016) (TV film)
TAK tohle byl opravdu podivný patvar . HRŮŮŮŮŮZA . . .
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
BRAVOOO DONUTIL !!
Rapl (2016) (seriál)
TOŽ Kuneš , pecka, bomba, špica . Mělo to švih , napětí , akci , černý humor , nečekané zvraty , asi nejlepší detektííívka tohoto roku . To je jasné . Kuneš - na každou služebnu .
Vycházející slunce (1993)
MŮJ šálek - saké . Fakt dobré . Arigato Sean .
Highlander (1986)
K tomu nelze co dodat , prostě výborný film , ve své době nadčasový . Skvělý Lambert i režie , včetně scénáře , hudby , skotské přírody , to posunuli o vyšší level . Pro mne jeden v top 100 . Bravisimo .
Učitelka (2016)
JELIKOŽ je to podle skutečné události , je to síííla . Zuzana hrála tak přesvědčivě , že je to až neskutečné. Výborně natočeno . Tak nějak to za komunistů bylo v zákl. školách , bytˇ v menším měřítku . Něco o tom vím . Bohužel .
Pustina (2016) (seriál)
PO pěti dílech musím říci , že žádná super pecka to teda není . Rozvláčné , stále dost ponuré a Zuzka Stivínů , ten její stále stejný tragický výraz , mi už leze na nervy . CHápu , je to role a hraje to fakt velmi kvalitně ponuře . A táži se , proč Dušek po dlouhé době , vzal tuhle nevšední roli , je mi to záhadou . Jsem zvědav jak to dopadne .
Podfukáři 2 (2016)
PRVNÍ dílek byl fakt podařený , to jo , ovšem tohle byl o něco slabší odvar . Trochu Škoooda . A tak jsem se těšil . ALE s tím kodem nebo kartou ty fígle v té místnosti , dobré , dobré . No nicméně i závěr se vydařil . Takže vlastně celkem dobrééé .
Příchozí (2016)
FILM NEJEN TOHOTO ROKU v oblasti sci-fi !!! PECKA . Výborný scénář , efekty , myšlenka daného tématu a nečekaný závěr .