Recenze (197)
Četník ze Saint Tropez (1964)
Nepřekonatelný Louse de Fune. Absolutně jiný druh komedie než doposud. Jeho kreace jsou originální a zaručeně pobaví. Navíc jeho dabing od pana Filipovského je asi nej dabing co kdy kdo udělal. Pro mě lepší než originál.
Velký bazar (1973)
Moji oblíbenci a jejich, proc mě, nejlepší film. I když serie bažantů má taky něco do sebe :)
Třináctka (2003)
Docela fajn film o tom co se odehrává v puberťačkách. Možná ale až moc americké.
Pánská jízda (2004)
Hm, samé odpady ale já se docela bavil.
Proč? (1987)
Vyníkající dokumentační film. Některé hlášky jsou pro mě kultovní. Kvalitní herecké výkony, paráda.
Nuda v Brně (2003)
Hm opravdu nuda. Zajímal by mě smysl těchto filmů o ničem.
Kytice (2000)
Vcelku důstojné zfilmování. Ale mohlo to být o mnoho lepší.
Jdi na to (1983)
Jako malej jsem dostal k Vánocum original VHSku. Super film. Prostě klasická řežba s Budem a Terencem tentokrat i s docela poutavým příběhem.
Jak básníkům chutná život (1987)
Výborná komedie, taková "česká". Mám rád celou serii.
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
Tyvole co to je za klauni. No to mě poser ty krávo. :D Čtvrtníček se po delší době zase vybarvil no :D