Recenze (569)
Smrtící stroje (2008) (seriál)
Tyhle zvěrstva měla zůstat navěky zapovězena.
Děti ze stanice Leningradská (2005)
Když člověk vstřebá, že ta hrůza a hnus se vlastně rovná realitě..
Jako opice (2011)
Poškrábeš mi bříško? Toto byl hodně blbý vtip..
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Oproti prvnímu dílu to zas tak špatné není. Čupr zpracování, hezké barvičky roztomilí obyvatelé města v popelu. Bohužel všechen ten nadprůměr totálně zabil závěr. Takže když už vás to někoho bude bavit, doporučuji utnout konec. Škoda veliká.
Neuvěřitelné lidské tělo (2007) (TV film)
Výborný dokument, který vás seznámí se sebou samým. Sama nebo samými. Vše hezky shrnuto do necelé hodinky.
Naboř a ujeď (2012)
Místy překvapí, ale jinak je to klasická rychlokvaška. Nějak jsem se nesžil s obsazením, ale zabitého času nelituju.
Medvěd (2011)
Mít svůj styl ve stylu, že dělám všechny filmy v podobném stylu, není moc stylové. Nemůžu říct, že se mi to vyloženě nelíbilo, ale v tomto případě platí radši nevstupovat dvakrát do stejné řeky.
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Nemám vůbec šajn o čem to bylo, ale po shlédnutí mě děsně svědily žíly a měl jsem chuť si šlehnout.
Máma (2008)
Nevím jak to ti Španělé dělají, ale u jejich hororů zvažuji koupi plínek. Čím kratší, tím děsivější.
Bedfellows (2008)
Výborné, ale nedopečené.