Recenze (92)
Star Trek: Podivné nové světy - Podivné nové světy (2022) (epizoda)
Jo, jo a jo. Tohle je Star Trek. Opravdicky Star Trek. Zadne pateticke kopie romantickych sragoren. Stary dobry Star Trek s atmosferou TOS a TNG. Snad to nepodelaji...
Nadace - Přípravy na život (2021) (epizoda)
Tak tohle je mega psusvih. Nechapu, ze daji napsat scenar nekomu, kdo nenavidi knizni serii. V druhem dile znici 2 svety, ktere muzou za rozmach prvni Nadace a setkani s druhou. WTF. A ty blaboly a romantika kolem.
Nadace - Císařův mír (2021) (epizoda)
Asimov se v hrobe obraci... Z muzskych postav jsou zenske. Mame najednou 3 cisare. Seldon najednou neni nejvetsim matematikem v galaxii, ale nejakym provincnim profesor... Gaal Dornick je zenou z planety obydlenou sektou. WTF... Chapu, ze udelat ze Zakladny(spravny preklad Foundation) serial je tezkym oriskem, ale snaha predelat postavy je proste k smichu. Nemluve o terorismu, ktery v knize nebyl a sousednich kralovstvich Terminu ktere Asimov predstavil az dale... 40%.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Film je sam o sobe nudny, rozplizly, takovy nicnerikajici. Film z neho delaji pouze herecke vykony hlavniho dua. Zatimco Brad predvadi vynikajici vykon celou dobu, tak Leo je presvedcivy jenom obcas... Nevim, na cem Tarantino frcel, ale snad to nebylo kakao, protoze ani jako placebo nezafungovalo.
Rocketman (2019)
Eltona mám rád. Mám rád jeho hudbu, jeho humor a souhlasím s většinou jeho názorů... Ale nebudu kvůli tomu adorovat film, který mě prostě nudil. Nebavilo mě to a ocenil jsem těch pár oblíbených písniček, ale místo filmu jsem si mohl poslechnout celé písně a v lepší kvalitě v tichu domova a měl bych z toho teda lepší náladu...
Země na scestí (2019)
Frant Gwo se evidentně učil u Emmericha a naučil se jenom to špatné...
Avengers: Endgame (2019)
Nudaaaa... prvni pule byla co? Uspavacka na dobrou noc? Hodnoceni 2*, zbytek pak 4*. Prumer 3*... Kdo tomuhle dava 5*, tak musi byt po lobotomii...
Solo: Star Wars Story (2018)
Film od Disney jak z pera MTV... Film pro decka a teens. Odpad, ktery nema nic z kouzla sveta Star Wars... Pokud jste fanouskem SW a nejste infaltilni, tak si to nepoustejte! Co timhle jako chtelo Disney rict? Ze je Solo trouba a zachrance Rebelu? At jdou do haje! Je to sama akce, ale ve vysledku je to tak nudne...
Saljut-7 (2017)
Scenaristicky uplne mimo. Prirovnal bych to k Armagedonu. Rusove opet ze zajimaveho pribehu udelali antiami blbost...
Star Trek: Discovery - Chceš-li mír, chystej se na válku (2017) (epizoda)
Tenhle seriál je čím dál tím větší průser... Další série se nedožije... Opět díl se špatným hereckým výkonem, špatnou kamerou a nelogickým uvažováním... On by jí zabil a byl sám sebou, ale to je vlastně OK... Co díl, to brečení hlavních "hrdinů"...