Recenze (173)
Lore (2012)
Mé hodnocení: 80%. Viděno: 20.03.2013 (Febiofest).
Bez doteku (2013)
První třetina filmu mě docela zaujala a také "snové scény" ovšem jako celek to na mě působilo jako lehce podprůměrný snímek. Třetí hvězdička je za odvahu točit takové projekty. Každý pokus se cení a třeba se jednou něco kvalitního a výjimečného urodí. Mé hodnocení: 59%. Viděno: 17.03.2013 (Febiofest / porotce).
Jako za starejch časů (2012)
Skvělá komedie a úžasné herecké výkony stárnoucího Al Pacina a Chrise Walkena. Mé hodnocení: 84%. Viděno: 22.03.2013 (Febiofest).
Gambit (2012)
Průměrná komedie, která místy dosahuje i "****". Můj dojem nakonec trochu zpravil závěr filmu. Mé hodnocení: 65%. Viděno: 14.03.2013 (Febiofest / zahajovací film).
Probudím se včera (2012)
Vtipná pohodovka, která mě mile překvapila. V rámci "své kategorie filmu" - mé hodnocení: 80%. (viděno DVD).
Neuvěřitelně hlasitě & nesmírně blízko (2011)
Proč se nedostanou takové filmové skvosty do české filmové distribuce? (viz v ČR pouze na DVD: od 11.07.2012). Viděno: DVD / hodnocení: 90%.
Zrození šampióna (2009)
Při sledování tohoto filmu jsem tipoval, že bude mít na ČSFD hodnocení tak maximálně 63%. Koukám, že jsem se v tomhle tipu dost sekl! :-) ... a oscar pro Sandru Bullock? (opravdu nevím za co). Mé hodnocení 60%.
Spalovač mrtvol (1968)
Jeden ze tří nejlepších filmů Č/ČS kinematografie.
Hořící keř (2013) (TV film)
Jsem naprosto konsternován. Je velká škoda, že takový projekt není (a nebude?) v kině! Mé hodnocení: 100%.
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů vůbec (nejen v naších krajích). Již v době mého dětství mě však nejvíce zaujala (jako milovníka filmové hudby) naprosto geniální a "světová" hudba Karla Svobody. Mé hodnocení: 90%. Hudba: 100%.