Recenze (354)
Terminator Genisys (2015)
Nešťastná voľba kastingu pri výbere hlavných predstaviteľov - nový John Connor a Kyle Reece sú o ničom. Piaty terminátor je podobne ako 3. a 4. len slabým odvarom majstrovských prvých dvoch dielov a žije len z nostalgických odkazov.
Sin City - město hříchu (2005)
Rušia ma tie titulky, ktoré idú dokola snáď 4x...Trocha úlet, ale komixový štýl sa podarilo zachytiť bravúrne Príbeh s Marvom v zobrazení Mickey Rourka je mega, ostatné nestoja za nič...
Prima sezona (1994) (seriál)
Bol som tým okúzlený, keď som to pozeral cez prázdniny roku 1994 ako 14-ročný. Vtedy mi to aj pomáhalo dostať sa z introvertného sveta bližšie k dievčatám. Po 22 rokoch mi to príde obsahovo plytké, nemotorné a nepáči sa mi, že prekrúcajú/berú na ľahkú váhu kresťanské hodnoty. Po druhej časti som už nemal chuť pozerať ďalšie, pociťoval som nudu a stratu času, je to len o tom ako Danny balí sukničky. Slabý priemer.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Prvý diel je najsympatickejší zo série, mal v sebe niečo z kúzla očakávania....ajtak také naivnučké to je celé, týmto ma nenakŕmite.
Interstellar (2014)
Dosť zúfalý film, silne vykreslené emočné putá k rodine na Zemi ako ich sužujú...ale prehnane dlhé a posledných 45 minút je fakt nuda
Univerzita pro příšerky (2013)
Slabý odvar pôvodných Monsters
Tajemství mumie (2010)
Sympatické, až do bodu, keď si Adele osedlá pterodaktyla, potom už trocha trapné...inak klasická Jonesovina, ale moc skvelá hudba
Bezstarostná jízda (1969)
Dobová výpoveď, dokumentárny film o lajdačení, úvaha o živote...škoda tej 10min. LSD vsuvky na cintoríne, to bolo príliš halucinogénne, inak fajn film o nič robení so silným záverom.
Malý Buddha (1993)
Na tretie pozeranie ma to už moc nezaujalo, je to dosť natiahnuté, nepotrebujem vlastniť
Vzpomínky na lásku (2004)
Slabé, nezaujalo ani hercami, ani spracovaním témy