Recenze (322)
Leaves of Grass (2009)
Tak toto mě dost zklamalo. Asi jsem čekal moc. Až na pár chvil je to prostě hrozná nuda.
Bez soucitu (2010)
Takovej bond po travoltovsku ve Francii. Ze začátku to byla i sranda, pak akčňák a konec takovej jalovej. I pokus o tu romantickou chvilku tam byl, ale nevyšel. Dost jednoduchý příběh, kde jsou snad všichni telepati, a všecko dopředu vědí a podle toho se i tak chovají. Ale jinak takovej akční skoroprůměr.
Město žen (2009) (seriál)
Vono fakt není až tak špatný, jak se mi na první pohled zdálo.
Starý páky (2009)
Tak přesně takto si já představuji zábavnou komedii na úrovni. Travolta a Williams si myslím skvěle rozumí. Nemám co vytknout.
Vyfič! (2009)
Tak to bylo naprosto příšerný. "Režie: Drew Barrymore" jsem se dozvěděl až při závěrečných titulcí, a je to na tom filmu hořce cítit. A ta stopáž? WTF?!!
Špatnej polda (2009)
"Do fish have dreams?" ... super film, hodněkrát jsem se fakticky bavil a doslova chlámal, mnohem víc než u leckterejch "komedií" ... Jediný co mě trochu vadilo, tak jak si Cage všude pochoduje jen tak s bouchačkou za pasem a okolní lidi v pohodě sedí a nezájem. Normálně takhle se někdo procházet v casinu, tak všeci šílí. Ale jinak supr film.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Chtěl jsem odpad, ale nakonec se mi to rozleželo a párkrát jsem se zasmál. Ale ubohost to je.
RoboDoc (2009)
poznámka ke komentáři od Flipnic: jo jo, hlavně ta scéna s tím pojištěním :D
Šťastný a veselý Madagaskar (2009) (TV film)
V zásadě souhlasím s komentářem uživatele Flipper!
Hanebný pancharti (2009)
Tarantino tu (a nejen tu) ukázal, že se ničeho nebojí. Ale mě to zrovna moc nedostalo a ani moc nebavilo. Potenciál Brada Pitta je tu podle mě naprosto nevyužitý (až na poslední scénu, která neměla chybu). Rozdělení filmu do kapitol mi vždycky přijde jakou zoufalý krok, když už režisér neví jak spojit děj. Hodnocení zdejších diváků tak docela nechápu, bylo to snad jen tím tématem, krví a skalpama nebo mi něco většího uniklo?