Recenze (296)
Velký flám (1966)
Moje nejoblíbenější komedie s de Funésem, navíc mu bravurně sekunduje Bourvil i zbytek herců. Celý film neuvěřitelná sranda (geniální scéna s tím, jak se Funésovi a Bourvilovi strachem klepou helmy). Nemůžu nic než plnej počet.
Terminator Salvation (2009)
Mě tento díl nezklamal. Akční jízda od začátku do konce, žádný zbytečný keci - prostě všechno co k tomuto žánru potřebuju. Pěkné efekty, dobré obsazení, McG odvedl dobrou práci. 4 hvězdičky.
Mac a já (1988)
Pamatuju si, ze jako malej sem to hltal a videl sem to snad 50x. :-d Jeste ted bych mozna zvladl rict co je v celym filmu.
Válka nevěst (2009)
No tak toto bylo pořádně přiblblé dílko. Dívat se hodinu a půl na ty dvě histerky po pravdě za moc nestojí. A zde to navíc nebylo (vzhledem k žánru romantická komedie) ani příliš vtipné, ani romantické. Takže podprůměr. Jinak ale Kate Hudson vypadala opět parádně.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Krásné, trošku mrazivě strašidelné, vizuálně zajímavé (věřím ale, že někomu právě tato vizualizace může dost překážet). Co hlavně ale tento animák táhne je příběh, který byl skvěle zpracovaný - zajímavý rozpor reality a ,,snovým" světem. Velice zajímavé mi také přišlo, jak neuvěřitelně byli zobrazeny především nepatrné deatily. Čtyři hvězdičky.
Proroctví (2009)
Tak mě osobně tenhle film hodně nadchl. Byl sem napjatý od začátku do konce, Nicolas Cage zahrál parádně, skvělý příběh a hlavně ta muzika k tomu - mňam. Jediné co mě teda zklamalo, tak to bylo zakončení filmu a trochu ty albíni (ale ti až právě ke konci, jinak byli skvělí). Hlavně to zakončení bylo s prominutím na pár facek, ale i přesto celkový dojem parádní.
Růžový panter 2 (2009)
No, určitě lepší než jednička. Já osobně sem se tlemil skoro každou chvíli, takže vzhledem k žánru se to povedlo. Ale nicméně mě prostě ten přiblblej přízvuk v celým filmu hrozně dokáže hrozně zkazit celkový dojem, takže možná i kvůli tomu jenom průměr.
Noc v muzeu 2 (2009)
Já mohu říct, že jedničku sem neviděl. Nicméně, přišlo mi to jako příjemná oddychovka (možná i spíše taková dětská komedie) s velice příjemným hereckým obsazením, u které jsem se vcelku dobře bavil. Dobre triky, svizna akce a ucházející soundtrack, ale i přesto to na více než průměr nevystačí. Přece jenom to podle mě splňuje spíše kritérium pro filmy typu ,,šumák", sice dobrá zábava, ale v paměti prostě dlouho neutkvý.
Policajt ze sámošky (2009)
Pár vtipných scén tam bylo, ale tak 80% filmu sem se dost nudil. Příběh jasně nalajnovaný, docela příjemné herecké obsazení, ale příšerný scénář. Podprůměr
Rivalové (1996)
Parádní golfová oddychovka s Adamem Sandlarem. Skvěle se pobavíte, mě potěšila sportovní tématika a Ben Stiller šikanující důchodce - prostě sranda. Průběh filmu je sice docela předvídatelný, ale u takovéto komedie mi to vůbec nevadí.