Recenze (282)
Jsem agent (2002)
Jsem agent. Ne, vlastně jsem debil, že jsem se na to díval.
Rozpoutané peklo (1997)
Otázka: Je lepší Sopka nebo Rozpoutané peklo? Odpověď: Jediné na čem záleží je to, jestli máte radši T. L. Jonese nebo P. Brosnana. 50%
Sopka (1997)
Sopka je taková tuctová záležitost pro masy. Navíc v tom samém roce bylo uvedeno ve Státech Rozpoutané peklo, které pracuje s téměř totožným námětem. Sopka vybuchne, všichni řvou a utíkají, sopka zabíjí, nakonec se většina lidí zachrání, všechno dobře dopadne. Je tam plno hrdinných Američanů i (překvapivě) pár hrdinných Afroameričanů. Toť vše. 50%
Spiknutí (1997)
Richard Donner NENÍ v mojí Top 10. A nikdy se tam nedostane. Vím, že je Smrtonosná zbraň pro většinu z vás nepřekonatelná záležitost, ale pro mě je to jen další z celkem dobrých „osmdesátek”. To samé platí o Spiknutí. Jako by se chtěl Donner vrátit na začátek devadesátých let a natočit něco pro „starší generaci” (tím myslím lidi narozené před rokem 80´).
Policajti na baterky (2003)
Když do hlavních rolích obsadíte Negativa, který je nepříjemný, jak šmirglpapír na prdeli a Pozitiva, který je též nepříjemný, jako šmirglparpír na prdeli, tak ten film musí dopadnout, jak dopadl. Naivně hloupoučký, naprosto nerealistický a absolutně nevtipný.
Dr. House (2004) (seriál)
Je to seriál, takže nad 3* jít prostě nemůžu. První sezóna je vynikající, ale v druhé se objeví Sela Ward alias právnička Stacy Warner a celý seriál jde do ha**lu.
Pirani útočí (1995) (TV film)
Na tenhle film jsem se díval tak trochu z recese. I když jsem před jeho zhlédnutí neviděl hodnocení na ČSFD, věděl jsem, co to bude zač. Nejhorší na tom všem je, že ti tvůrci ani neví, jak otřesná pi**vina to je. (Nebo si myslíte, že Hitler věděl, že dělá špatné věci? Ne. Oni si to ani neuvědomí, jak velké zlo dokáží - Adolf i filmaři - stvořit). Jestli nastydnu, tak dostanu zápal plic! (Ti, co to viděli, ví o čem je řeč ;-)
Ztracená dovolená (2006)
Něco tak originálního jsem ve světě dokumentů snad ještě neviděl, ale konci se tam bohužel objevili „vyfocení” Číňané a začalo to být trochu trapné. No, spíš ti Číňané byli trochu divní...
Spalovač mrtvol (1968)
Vy mi chcete tvrdit, že je Spalovač nejlepší ČS film všech dob? Promiňte, ale nějak mi uniká genialita tohohle díla. Ano, Hrušínsky je perfektně mimózní a je to na tu dobu (vlastně i na dnešek) v Česku nevídaná věc, ale neskutečně jsem se nudil a co pět minut jsem se díval na hodiny, kdy to už konečně skončí. 60%
Mnichov (2005)
Hulk, Bond a Barbossa ve filmu o Mnichovu? I přes mírný skepticismus na MZ jsem doufal ve slušný a koukatelný film a nakonec jsem nebyl zklamán. Je to přesně takové, jaké jsem si to představoval. Spielberg se tak trochu snaží obhájit jednání izraelského Mossadu: v CIA jsou hajzli, v KGB jsou hajzli v OOP jsou všichni hajzli a v Mossadu je sice taky pár hajzlů, ale všechno dělají pro dobrou věc. Rozhovor na schodišti mi pak přišel trošku zbytečný. I přesto... 70%