Recenze (1 141)
Hladina adrenalinu (2002)
Tak tohle je snad nejhorší film, na jakém sem kdy byl v kině.
Thornberryovi na cestách (2002)
Animace se mi nelíbí, všechno tu na mě působí protivně a utahaně.
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Pokud je to to, jak vždycky asi stovka Japončíků se snažila několika koly probojovat (např. nějaké přelézání zdí nebo co) až do finálového souboje v nějakých tančících s vlaječkami, tak to byla mega cool zábava.
Vraždy podle Jidáše (1999)
Tenhle film mě jako malýho mega šokoval a i dnes mě velmi napíná, ale co jsem vyrosl, tak už o dost méně.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Slušná akční řežba, v první polovině tak trochu připomínající Válku Roseových. Akce ve druhé polovině je dost, ale podle mě nic moc natočená, podle mě film stojí především na výkonech skvělého Brada Pitta a Vince Vaughna, který ale bohužel dostal docela dost málo prostoru.
Ten z vedlejšího hrobu (2002)
Pro mě hodně těžko stravitelný snímek.
Jdi za svým srdcem (2000)
Jo kdybych já žil v supermarketu tak jako ona, tak by jim tam toho asi moc nezbylo :-)
Pidilidi (1997)
Skvělá roddiná oddychovka, která ve člověku skutečně úspěšně navodí tu vánoční atmosféru.
"O" (2001)
Film mě nezaujal, ale Josh Hartnett mě alespoň přesvědčil, že umí hrát.
Nežádej svůj poslední tanec (2001)
Já si nemůžu pomoct, ale nesnášim Julii Stilesovou a tím pádem se mi až na pár výjimek nelíbí nic, v čem se objevila.