Recenze (210)
Rock a Doodle aneb jak sluníčko zase vyšlo (1991)
Sestra ma na to zobrala do kina, ale dajak to z pamäte zmizlo. A ak to išlo v telke, tak som to veru ani nepozeral. Neberie ma ten film.
Rudý úsvit (1984)
Slušný 80s film, ktorý ťažil zo strachu, čo keby náhodou, tak ako mnohé filmy z 50. rokov. V dnešnej dobe síce silne fiktívna vojnová tragirozprávka, ktorá ale má značné scenáristické diery. Zaujmú mladí herci, ktorých tak zbožňujeme v iných filmoch.
Snídaňový klub (1985)
Malá sonda do mysle americkej mládeže 80. rokov.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Zo začiatku s prižmúrením oboch očí a za pomoci sovietského zväzu ešte ako-tak uchádzajúce, ale postupne úplná bieda. Herci mizerní, scenár mizerný, ani raz som sa nezasmial. Je to vôbec sitcom? Ani moja priateľka ako ťažká "fanúšička" sa zachechtla len raz za 5 sérií.
Sound City (2013)
O zrode a zániku "analog only" nahrávacieho štúdia, kde vznikli mnohé dnes už legendárne albumy a hlavne o jeho špecifickom zariadení, ktoré dopomohlo ku zvuku - mixážny pult Neve za 75.000 dolárov.
Madonna: The Immaculate Collection (1990) (video kompilace)
...a k tomuto ešte rovnomennú výberovku na 2LP :)
Orange County (2002)
Jack Black vysoko potiahol celý film...
Po čem ženy touží (2000)
Je to v pohode film, rád si ho pozriem kedykoľvek. Zas nemusíte byť všetci chrumkaví....
Prostě sexy (2002)
Staré ochechule sa hrajú na teenagerky? Ugh, nie...
Podvodník (2012)
Neuveriteľné, čo dokáže písať sám život. I keď tu bola pred časom snaha priniesť tento príbeh do filmovej podoby, je jasné, že v polohe dokumentárnej to bude mať správne grády. A veru, že malo.