Recenze (478)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Tak pokud tohle má být moderní blockbuster pro mladé (i staré)?..Tak jen houšť! je to fakt chytré a zábavné v dialozích a kombinacích všech postav, které si většina očividně užívá
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Samberguv infantilní humor mě až na vyjímky nebere ale celá tahle partička herců to umí docela vklidu odtáhnout..kdo mě ale opravdu baví je Cpt. (skvělý Andre Braugher) a to že i přes počet dílů je každý svým způsobem originální
Mnichov: Na prahu války (2021)
Film je prostě pojat z pohledu Britů a je jasné že ten bude jiný než náš. V zásadní scéně tam Irons říká, že člověk hraje pouze s kartami které má v ruce a budoucnost ukáže (a taky ukázala). Film mě bavil, je dobře zpracovaný, zahraný a tohle téma v žádném jiném takhle konkrétně asi nebylo
Eternals (2021)
Překvapilo mě to v dobrém slova smyslu
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 3: Ulice Mos Espy (2022) (epizoda)
mě tenhle feeling světa fakt baví..ktomu parádní masky a boží hudba
Není čas zemřít (2021)
Zásadní mínus je minutáž Any de Armas.. taková škoda
Zhoubné zlo (2021)
Luxusní gore bizár. Točit to kdokoliv jiný zapadne to na polici radikálních oldschool fanoušků - díky Wanovi jeho nápadům a výborné kameře to potěší snad každého zapálence
Co kdyby...? - What If... Doctor Strange Lost His Heart Instead of His Hands? (2021) (epizoda)
díl od dílu lepší - temná osudovost a dokonalý Benedict za mikrofonem
Válka zítřka (2021)
Dokud se hýbe,střílí a vybuchuje je to poměrně zábavný akčnák..jakmile se začne mluvit, řešit budoucnost Světa a záchrana rodiny bolí z toho hlava.
13 minut (2021) (TV film)
Opět cením práci teamu Víta Klusáka. Výborný je výběr: jde o rozdílné nešťastné události a povahově či sociálně rozdílné účastníky. Dokumentaristicky to asi mohlo být lepší ale ten výstražný efekt to snad mít bude.