Ďaleká budúcnosť. Pri prenose zmrznutých ľadových objektov zo spustošenej Zeme sa z jedného z ľadovcov vynorí Jason Voorhees a posádka lode má po chlebe. Desiaty diel hororovej série Piatok trinásteho. (POMO)

Recenze (338)

PetrPan

Po letech musím značně poopravit svůj původní názor stran desáté příhody z páteční série. Jason to totiž ve vesmíru kosí úplně stejně jako u Křišťálového jezera, ne-li v některých ohledech i lépe. Ta tam je sice veškerá hororová atmosféra, les vzal za své spolu s celou Zemí, levné kulisy mezihvězdného plavidla jí rozhodně nemohou konkurovat, ale vše vynahrazuje zábavnost. Nešťastný osud Davida Cronenberga, Jason na virtually, hláškující dvojník Candymana Peter Mensah a zejména nanoboty vylepšený Terminátor Voorhees, a to je jen malá ukázka ztřeštěných nápadů Jamese Isaaca a jeho příspěvku do předlouhé ságy o muži s hokejovou maskou. Lehce stravitelné sousto pro nadnáročného* diváka. Edit komentáře a hodnocení po 11 letech 7 měsících a 13 dnech (původní komentář nanotechnologicky upraven, původní značně povrchní hodnocení zvýšeno o tři hvězdy) vysvětlivky: *nadnáročný divák – divák, jehož extrémní vkus deformuje tradiční pojetí filmového umění. ()

*CARNIFEX*

V živote som nevidel originálnejší spôsob poníženia kultovej hororovej postavy. Je to neskutočná pičovina! Dúfal som aspoň v nejaké to gore, ktoré by tomuto nápaditému slasheru výnimočne seklo, lenže celé je to v tak hlupej rovine, že tu skrátka niet čo poriadne hodnotiť. Inak popravde, keby na mňa spoza rohu vyskočil "Votrelec", asi by som dal aj druhú hviezdu :) no takto ... - 25% ()

honajz

Již desátý pátek 13. se odehraje ve vesmíru, v roce 2245, kdy kryogeneticky upraveného Jasona (tentokrát se spíš podobá Hannibalu Lecterovi) a jeho poslední oběť vyzvedne kosmická loď ze nové Země. A nová, trikově vylepšená vyvražďovačka začíná. DVD: Bonusy mají titulky, ale jen maďarské! Komentář tvůrců, dokument Mnoho životů Jasona Voorheense (rozhovory s jeho představiteli), Making Of (rozhovory s tvůrci, ukázky storyboradů, ukázky natáčení animací) a trailer. ()

Superpero

Ultimátní sračka. Zralý na odpad, jenže párkrát jsem se přece jenom trochu pobavil. Hlavně u scény kdy Jason mlátí bělošku ve spacáku japonkou ve spacáku a následně jde japonku ve spacáku obouchávat o strom :-))))))))) Další plus je, že hlavní hrdinka je moc hezká. No a poslední věc byla ta robobojovnice, to bylo tak špatné až to bylo dobré. Jinak fakt SRAČKA s efektama, který mohou konkurovat Červenýmu trpaslíkovi. ()

Zayl

Jason v budoucnosti na vesmírné lodi? Ale to snad už ne. Takto zprznit hororovou legendu, i když upřímně řečeno 'JASON GOES TO HELL' bylo ještě horší. Sérii Pátků Třináctého miluji a i proto jsem tímto dílem zklamán. Mnou milované pobíhání v lese je pryč. Je jasné, že Jason X nedosahuje takových kvalit, jako jeho předchůdci, ale pořád se na něj dalo dívat. Zejména vyzdvihuji scénu se spacákem, u které jsem se pořádně bavil, nebo také počítačová scéna, jak Jason vstoupil do virtuální reality. Takže aspoň za dvě hvězdy. ()

Zajímavosti (20)

• Scény v daleké budoucnosti se odehrávají v roce 2455. (ČSFD)
  • V japonském Tokiu měl snímek premiéru v pátek 13. září 2002. (Stocki)