Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ellen Ripleyová je už 200 let po smrti, ale vědci ve službách vojenské organizace se rozhodli, že ji ze starých krevních vzorků znovu „oživí“... Na zdravotnické výzkumné lodi Auriga z těla obnovené Ripleyové vyoperuje dr. Gediman malého vetřelce. Ripleyová je evidována pod číslem 8, které má vytetované na paži, a je spoutaná. Dr. Gediman je pokusem nadšený, ale generála Pereze zajímá, jak je možné, že má Ripleyová i paměť. Doktoři jí pokládají za úspěch genetického křížení, generál ji však chce nechat zlikvidovat, protože než kdysi zemřela, pokoušela se vyhladit vetřelce, a on má obavy, že se k tomu vrátí. V lodi je totiž také vetřelec-královna, o kterou se generál s doktory stará a která má brzy začít snášet vejce.... Dr. Gediman vysvětlí Ripleyové, že jí klonovali ze vzorků jejího těla, které našli. Ona mu řekne, že královna brzy porodí a on i s ostatními zemře. Druhý lékař jí ale vysvětluje, že si dokázali vetřelce podrobit a mohou je využívat. Přilétá obchodní loď Betty s kapitánem Elgynem a s potravou pro královniny potomky – zmrazenými lidskými těly. S Elgynem přiletěla i Call, která večer pronikne do střežené oblasti a chce Ripleyovou zabít. Přitom dojde k bitce se stráží a ve stejném okamžiku se vetřelcům podaří ze střežené laboratoře uniknout... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (973)

flanker.27 odpad!

všechny recenze uživatele

Pořádné šlápnutí vedle. Sympatických charakterů 0.0, banda lumpů se náhle mění ve spasitele, předobrou androidku Winonu Ryder bych asi odstřelil sám (proč nepředvedla svůj trik s pingpongáčema?). Pár nápadů scénárista měl, bohužel během pořádného nočního tahu, a než se probral z kocoviny, už se mu z hlavy vykouřilo, co chtěl vlastně napsat. Návaznost na trojku úsměvná (jen když to sype, že?), dějová linie vyloženě debilní, stejně tak chování všech postav, akce vesměs trapná, strašně přehnaná (někdo to tu hezky vystihl slovem "exhibicionistická") a bez napětí, vizuálně hnusné a "oslizlé", celé tak nějak úchylné, tuna rádoby kůl hlášek (Ripley co "musí někoho ošukat aby se dostala ven" mi způsobila menší závar šedé kůry mozkové), no a ten konec radši komentovat nebudu. Jedna za podvodní sekvenci. Jinak je zajímavé jak o 11 let starší Cameronovi Alieni vypadají po všech stránkách neskonale lépe. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Rozhodně nejexotičtější slizké dobrodružství z celé série. Ani zdaleka tak tajemné jako jednička, militantní jako dvojka, či depresivní jako trojka. Čtvrtý Alien je něco mezi komedií (výtečné hlášky), hororem (spousta slizu všude kam se podíváš, neúspěšné pokusy s klony) a klasickým scifi, plným hitech zařízení a robotů. Jeunetova ruka je zde krásně vidět především v pohybu kamery a komponování některých scén. Technicky samozřejmě vrchol a scény pod vodou jsou ultimátní. Překvapivě i Sigourney má stále charizma. ()

Reklama

Faustka 

všechny recenze uživatele

Po čtvrté: a ještě k tomu v naprosto netradičním stylu. A proč ne, když se režisérského povelu „action!“ ujal právě Jean-Pierre Jeunet, který se nebál patřičně odvázat… a pojal vetřelčí sérii s francouzským šarmem i nadhledem, a připravil tak fanouškům nejedno překvapení. (-----) Co mě pokaždé dostane: hláškující Ron Perlman, útěk vetřelců, pod vodou, Ellen Ripley 1 – 7(nedostaly šanci), Ellen Ripley 8(v pozici matky zabodovala)…. prostě všichni do jednoho jsou k nakousnutí (i se sladkou Winonkou). A mým favoritem se stává: ..... Čumáček ()

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Vetřelec bez vetřelce. Ve všech předchozích filmech bylo ústřední monstrum tajemným, těžko přemožitelným a za všech okolností facinujícím bastardem s nejasným původem. Ve Vzkříšení degradovalo do laboratorního zvířátka, které uteče a začne dělat bordel, přičemž je často stavěno do pozice, v níž ho může některá z hláškujících postav cool způsobem zlikvidovat. Respekt z brutálního monstra na nule, strach jakbysmet. Zbytek filmu docela OK - v sérii už tradiční změna na režisérské sesli opět pomohla k úplně jiné atmosféře, díky níž se divák snadno vžije do světa zatuchlých lodí pašeráků a zlotřilých vědátorů Společnosti. Herecké obsazení super, závěr v rozpacích. Scéna v zatopené kuchyni famózně vygradovaná. V sérii si tenhle díl zaslouží přízvisko "svérázné béčko". ()

pan Hnědý 

všechny recenze uživatele

Na způsob jakým dokázali Ridley Scott a James Cameron rozehrát jedinečnou emoci s mistrovskou formou paradoxně právě jednoduchosti, ale zároveň v dokonalosti filmu, kdy otevřeli prostor sci-fi k tomu, že prožitek z něj nestárne ani o vteřinu ani po desítkách let - hrůza a panika jaké jsou zachyceny v čiré a virtuózní podobě: tu J-Pierre Jeunet nedokázal udržet geniálnost tak vysoko. Ale dokázal se velmi přiblížit. Má výborné nápady a skvělou režii. I když je divák "rozmazlen" s prostředí jedinečné podívané s prvních dvou dílů, RESURRECTION ho bude velmi bavit ! ()

Galerie (90)

Zajímavosti (44)

  • Režisér Jean-Pierre Jeunet trval na tom, aby mal "Newborn" genitálie skombinované z oboch ľudských pohlaví. Avšak pod tlakom štúdia svoj názor zmenil a genitálie boli postprodukciou digitálne odstránené. (hradecek)
  • Podvodní scény se točily tři týdny. (cariada)
  • Natáčelo se od 18. listopadu 1996 do 24. dubna 1997. (Varan)

Reklama

Reklama