VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (134)
Nebudu nic zastírat, moc jsem se nebavil. Přišlo mi to celé strašně ploché a řekl bych někdy až trošku otravné. Seriál nešel pořádně do hloubky a místy působil až jako komedie, což by jeden v názvu hledal marně. Kdybych neměl rozkoukáno už asi pět dílů, možná bych to vzdal, takhle jsem byl nucen vydržet až do konce. Nejlepší na celém filmu mi přišla určitě postava F.F. Coppoly a pak také Mária Puza, jinak nic, co bych si nějak hlouběji zapamatoval. ()
Naprosto vynikající seriál. Člověk co má rád Kmotra, ale i obyčejný divák, je nadšen. Dobová stylovka s množstvím faktů, které člověk znal a se spoustou dalších, které jsou novinka. Okolo natáčení byl solidní šrumec a toto zpracování to vystihlo naprosto skvostně. Člověk pak má chuť si Kmotra hned zase pustit, což jsem udělal a vychutnával si v něm ty drobnosti o kterých se v seriálu hovořilo. Skvělé obsazení, úžasní herci. Hned to zapadlo mezi mé nejoblíbenější seriály vůbec. Navíc jsem rád, že je to jednosériová záležitost a nevzniká tak z toho vaření z vody. Skvělé, skvělé, skvělé! ()
Před plakátem Kmotra se nemodlím, film se mi líbí, ale tak nějak střízlivě, přesto jsem se Nabídkou nechala pohltit. Jsem srdcař a nestydím se za to, a tak se mnou rezonovaly zvláště chvíle, kdy se Al a Francis rvali za své dítě, protože v něj tak moc věřili. Jistě to bylo všechno značně zjednodušené a pro divákovy iluze zidealizované, ale bavilo mě to. Ocenila jsem zmínky o dalších filmech, které se v tu dobu točily, a jak o nich producenti předem – často vtipně mylně - smýšleli, líbil se mi výběr dobových písní a asi nejvíc jsem obdivovala naprosto civilní přesto velmi působivé herectví Milese Tellera v hlavní roli. ()
kus starosvětské filmařiny o tom jak se točil jiný kus starosvětské filmařiny, který je i po padesáti letech oprávněně považován ze jeden z nejlepších filmů všech dob. Fanoušci Kmotra, kteří ho nejen viděli, ale zajímali se i o pozadí jeho vzniku se sice nic až tak zásadně nového nedozví a spíš si zopakují známá fakta, ovšem nelze zastřít, že bylo víc než fajn si o tom jen nečíst, ale i se podívat jak to všechno bylo a čím vším si museli tvůrci projít aby mohl Kmotr vzniknout...80% ()
„Look, we have a problem!“ Kolikrát tahle věta zazněla? Rošády kolem natáčení a další rošády kolem rošád o natáčení… Na začátku bylo žhavé zboží. A správné ruce u kormidla z něj udělají fenomén. Americký spisovatel s italskými kořeny Mario Puzo měl dluhy a těžkou hlavu z toho, že neúspěšnými romány „promarnil“ několik let života. Jeho žena nadhodí, ať zkusí mafiánský příběh. Vznikla látka z prostředí italoamerické mafie, román kombinující gangsterku s rodinnou ságou. A dodnes obrovský úkaz. Husté kotlety, silné obroučky, široké límce a mladý producent s tváří, úsporným projevem a pronikavým hlasem Milese Tellera a s peripetiemi, než svůj vysněný snímek dostane k divákům. Nahlédnutí za kulisy fajn, otázkou je, zda to muselo být v deseti epizodách. Moc situací, moc postav, řada výplňových scén. Očekával bych nějaký ten humor, přál bych si dravost, uvítal bych méně zdlouhavých scén. Ale celkově jde spíš o můj problém. Respektuju totiž, že se filmový Kmotr nesmazatelně zapsal do dějin kinematografie a najdeme ho snad v každém žebříčku nejlepších filmů všech dob, já na něm ovšem nikdy zvlášť neujížděl. Prostě viděno (první díl víckrát), splněno. Pro fanouška musí být čirá radost sledovat to, jak vznikaly legendární scény, já k nim ale jednoduše nepatřím. Navíc úplně nejsem fandou filmů a seriálů o vzniku jiných filmů a seriálů. I tak jsem si (docela) užíval prostředí, kulisy i atmosféru, herci se navíc se svými předobrazy vypořádali velmi slušně. Každopádně není to cool, je to historie. Ač obrovského fenoménu. ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Barry Lapidus (Colin Hanks) označí poslední gangsterku studia Paramount za „nevkusnou sračku“. Naráží na film Bratrství (1968), jehož neúspěch v kinech podkopal důvěru studia v podobnou tematiku. Není tedy divu, že Kmotra (1972) provázela pověst problémové produkce. (HellFire)
- Vražda Joeyho Galla (Joseph Russo) zbavuje Ala Ruddyho (Miles Teller) povinnosti platiť výpalné. Produkcia filmu Krstný otec (1972) skončila v auguste 1971. Joey Gallo bol zavraždený 7. apríla 1972. (Arsenal83)
- Francoise (Nora Arnezeder) v jedné scéně naráží na stanovisko Irska vůči 2. světové válce. Irsko opravdu odmítalo uznat tuto světovou rozepři a nazývalo ji „výjimečným stavem“. Z tohoto důvodu nepodpořilo žádnou ze spojeneckých zemí. (HellFire)
Reklama