Recenze (270)
Misery nechce zemřít (1990)
Výborně vystupňovaná atmosféra drží tento film ve vysokém stylu po celou dobu filmu. Výborný příběh, který je převeden na plátno s glancem a strhujícím výkonem Kathy Bates. Jen možná trošku škoda toho Happyendu.
Nixon (1995)
Věřím že jsem ovlivněn tím že miluju tuto část historie a američští prezidenti všehovšudy
Osvícení (1980)
Jack Nicholson září v Ozáření jak Heath Ledger v Temném Rytíři, tato klasika se mus vidět a já jsem rád že se tak stalo v době mého filmového růstu :-)
Proč bychom se netopili (2009) (seriál)
Mě se tento seriál poměrně líbí, možná proto že s vodou mám taky už nějaké zkušenosti a tento seriál mi příjde poměrně pohodový ,plyne pomaleji ale za to uhlazeněji.Prostě pohodička
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Neuvěřitelné je že se jedná o 32 let starý český film, takže na tu dobu to musela být pecka, která ještě k tomu má vtip a glanc.Škoda toho že se to později svrhne v trochu frašku.
Kanadská noc (2008) (TV film)
Má mamka se na tento film ani nemohla dodívat............tak ji to vzalo
Venkovský učitel (2008)
Velmi pěkně natočený filmek s uměleckým nádechem Slámovy vlastním. Potěšila mně Tereza Voříšková, hrála pěkně, Zuzana Bydžovská s Pavlem Liškou nezklamali. Výtky bych měl k trochu k délce filmu, je zbytečně dlouhý a některé scény začnou nudit, to ale asi už k Slámovi patří.
Kundun (1997)
Pěkný film s překrásnými záběry.Vše působí velmi mírumilovně a nenásilně. Až na trošičku delší stopáž díky níž byl film trochu rozvleklý se nedá tomuto dílku nic upřít.
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Skvělá atmosfera, strach a vše co si přeju od českého filmu.ďáblova bible je problematika mě blízká takže i za ni hodnotám kladně.
Píseň pro nevěstu (1998)
Viděno v hospodě a zdálo se mi to celkem trapné i když mám Adama Sandlera rád.