Recenze (193)
Tajemný let (2005)
Za Jodie, kterou mám rád je to za slabých 3*. Bezduchý scénář a jeho totální nelogičnost 1* Zpočátku to mělo náběh na dobrý mysterózní film, pak z toho na závěr byla komerční sračka. Škoda, ačkoliv jsem asi ani víc nečekal.
Iron Man (2008)
Omlouvám se, ale ani to nebudu komentovat,prostě mi to nesedlo.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Tak asi po už pátým shlédnutí dávám jasných 5*
Po přečtení spalte (2008)
Pro mě ve stylu čím míň pochopitelný tím větší "umělecký dílo" Nesmí se to ale přehnat a to se Coenům povedlo, proto podle mě tolik hvězdiček. Jěště mi napadlo jak by to vypadalo, kdyby totéž natočil neznámý režisér jako svoji prvotinu.
Serpico (1973)
Al Pacino nemá chybu. Ale ani jeho brilantní výkon nedokázal pro mě tento film dotáhnout na plný počet.
Taková normální rodinka (2008)
Stupidnější už to asi být nemohlo. Navíc mě překvapuje, že někteří z našich minimálně populárních a zkušených herců si dovolí v tomto paskvilu "zahrát" Že by peníze za každou cenu?
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
a půl navíc. Do prčic, jak mě ten pouze 5* sytém nevyhovuje !
Johnny English (2003)
Blbost, ale dá se na to kouknout po čase i podruhý a proto za 3
Mladí muži za pultem (1994)
Pěkný počin a nebýt tam několika hluchých míst mohlo to být lepší, ale tento styl filmů, kde se děj v podstatě odehrává na jednom místě, je hodně těžký udržet bez výkyvů.
Leon (1994)
Super podivaná, jen kdyby mě to víc postihlo citově tak to bylo na plný počet, takhle poctivý 4*