Recenze (198)
V pasti (2016) (seriál)
no, asi takhle... dobře se na to dívá, ale od 6. dílu, tak nějak bylo jasné "která bije", možná jsem i zklamaný, že to prostě..."negraduje", nevím jak to lépe říct.
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Scénáristé a patrně i Bay, by měli přestat hulit...
Den patriotů (2016)
Za prvé... uživatel pod nickem verbal by se měl jít léčit a ne veřejně vylévat svoje hovna z mozku, no... a za druhé ... Berg mě prostě baví..., pravdou je, že prvních 20 min. a posledních cca 15 minut nemůžou bavit nikoho...
Bezva ženská na krku (2016)
... v letním kině, při půllitru moku vyrobeného z chmelu...ideální :-)
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
50 % s odřenými uši..., bohužel
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
No Edworde, to je průser... Jasonu Bournemu jsem dal 3* a to jsem nebyl úplně nadšen, ale ve srovnání je to stále super, asi mu dám 4*, protože srovnat se to i dá a Jack Reacher, takto natočený, nemůže nikdy vyhrát
Seal Team 8: Za nepřátelskou linií (2014)
Po technické stránce mě to i překvapilo, to musím uznat. Ale ten děj... to je katastrofa...
Šest výstřelů (2012)
Do doby než všichni zjistí, jak je to z únosem, smrtí atd. tak to vypadalo na 4*, poté už to nebylo koukatelné...
Domácí péče (2015)
Pardóón, mě to hodně minulo...
Upíři (1998)
J.Carpenter točí pořád stejně, je mu jedno jestli je rok 82´ nebo 98´. Škoda nudného a trapného závěru...