Recenze (146)
Elysium (2013)
Čo na toto povedať. Je to naozaj remeselne perfektne zvládnuté, ale bohužiaľ miestami žalostne hlúpe. Jasné, District 9 mi svojim štýlom vyrazil dych a Elysium je ešte o triedu lepšie a hlavne surovejšie, ale fakt mi prekážali tie drobnosti, pri ktorých som sa len zhlboka nadýchla a pokrútila hlavou. Veľmi oceňujem obsadenie Sharlta Copleya, ktorý je tu lepší ako Matt Damon. Fakt je to vynikajúci herec. I napriek výhradám je to stále vynikajúci film.
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
Ok, lepšie. O dosť lepšie :) Atmosféra veľmi dobrá, úsporný Mel Gibson, nesmrteľný Bruce Spence (fakt som nečakala, že ten pád rozchodí) a perfektný malý divoch Emila Minta.
Šílený Max (1979)
Vcelku obstojná posledná pol hodina neprebije hodinu nudnej a miestami fakt hlúpej hlušiny s katastrofálnou hudbou. Nejako som od toho očakávala viac.
Domek z karet (2013) (seriál)
Po prvej sérii hodnotím najvyšším možným hodnotením. Je to proste brilantné - scenár, réžia, atmosféra, vykreslenie charakterov, herecké výkony a hlavne perfektný pohľad do zákulisia vrcholovej politiky. Veľmi rada vidím Kevina Spaceyho na vrchole a Robin Wright mu je rovnocennou partnerkou - okrem toho tu má neskutočnú charizmu. Uvidíme, čo prinesú ďalšie série.
Wolverine (2013)
Je to pruser. Neskutočne naťahaná a nudne spracovaná potenciálne úžasná látka. Presne na takýchto typoch filmov je vidieť ako PG13 kazí kinematografiu. Žiadna krv, bitky sú zmätené, lebo kamera lieta kade tade - nedokážem si predstaviť čo by som videla v 3D verzii. Úbohé vykreslenie charakterov, aj keď pri Loganovi sa snažili a Hugh sa pomerne dobre zvládal tváriť ako zranené zvieratko, a mnoho krát nelogické správanie postáv. Ano, je tam pár vtipných hlášok, ale bohužiaľ väčšina osadenstva kina, vrátane mňa bola nadšená, že už to utrpenie konečne skončilo. Najlepšia časť filmu - potitulková scéna. Mangold by sa mal radšej vrátiť k drámam.
Trans (2013)
Tak skvelú atmosféru som už dlho nezažila. K tomu vynikajúci výber hudobného doprovodu a neskutočne úžasne hrajúci James McAvoy a obvykle skvelý Vincent Cassel.
Osamělý jezdec (2013)
ajuska a Cappuccino to proste presne vystihli. K tomu pridám, že Johnny Depp je skvelý herec, Armie Hammer je tu rozhodne menej otravný ako v Snehulienke, William Fichtner je perfektný badass a Helena Bonham Carter je proste vynikajúca a jej nôžka fascinujúca.
Stoker (2013)
Nebyť skvelého hereckého výkonu šáhlej Wasikowskej, pár vymakaných scén a snaživého Parka, tak to asi ani nedopozerám. Bohužiaľ scénar za veľa asi nestál, forma ma tento krát pomerne dosť minula aj keď za filmom vidno snahu a poctivú prácu. Väčšinu filmu som sa však nudila a netrpezlivo čakala, kedy už bude koniec. O nejakej mystickej, či aspoň ťaživej, či zimomriavkoidnej atmosfére nemôžem hovoriť. Film viac menej prekvapil iba vynikajúcou Wasikowskou.
Attila (2001) (TV film)
Čo k tomuto dodať. Je to čistá amatérska nuda, ktorá sa chcela asi tváriť ako veľkofilm, ale nevydalo, resp. asi neboli peňážky. Druhá hviezdička len a len za sexy Gerarda Butlera a jeho žiarivo svietiace zuby.
Král Škorpión: Vzestup Říše (2008)
Jedna len a len za sympatického Mathayusa a Ariho. Inak je to fenomenálna kravina, ktorá mieša snáď všetky mytológie starovekého sveta, ale to tak debilne, že si to musí všimnúť aj úplný analfabet a blbec, o deji a hereckých výkonoch radšej ani nejdem písať. No katastrofa.